dronninglund fertilitets klinik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.130 visninger
21 svar
1 synes godt om
10. marts 2015

Anonym trådstarter

Er der nogen af jer herinde der har eller får behandling på fertilitets klinikken i dronninglund??  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2015

esioul

Anonym skriver:

Er der nogen af jer herinde der har eller får behandling på fertilitets klinikken i dronninglund??  

ja? 

Anmeld

10. marts 2015

Anonym trådstarter

esioul skriver:

ja? 

Må jeg spørge hvilken behandling og hvordan det foregik?  Jeg er blevet henvist nu men gr jeg ind på deres hjemmeside står der ventetid på 20 uger? 

Anmeld

10. marts 2015

Jj1709

Anonym skriver:

Vi er tilknyttet deroppe lidt endnu 

Anmeld

10. marts 2015

Anonym trådstarter

Jj1709 skriver:

Vi er tilknyttet deroppe lidt endnu 

Hvor hurtigt kom i til efter i blev henvist, vil du fortælle om jeres forløb? 

Anmeld

10. marts 2015

Jj1709

Anonym skriver:

Hvor hurtigt kom i til efter i blev henvist, vil du fortælle om jeres forløb? 

Vi blev henvist i januar 2014, og havde iui forsøg i maj.. 

Vores forløb er ret kort, vi har været igennem 1 iui forsøg, og de fandt så ud af vi skulle igennem ivf istedet, vi var igennem 1 forsøg med lang protokol i nov/dec, hvor jeg desværre blev slemt overstimuleret, så jeg måtte ikke få lagt æg tilbage, istedet dyrkede de æggene til blastocyste ( de dyrkes i 5 dage istedet for 2-3)  2 ud af 14 overlevede til dette stadie, de blev så frosset ned, den 14 feb i år fik jeg lagt en blastocyste op, og er nu gravid.. Så vores historie er meget kort.. 

Anmeld

10. marts 2015

Anonym trådstarter

Jj1709 skriver:

Vi blev henvist i januar 2014, og havde iui forsøg i maj.. 

Vores forløb er ret kort, vi har været igennem 1 iui forsøg, og de fandt så ud af vi skulle igennem ivf istedet, vi var igennem 1 forsøg med lang protokol i nov/dec, hvor jeg desværre blev slemt overstimuleret, så jeg måtte ikke få lagt æg tilbage, istedet dyrkede de æggene til blastocyste ( de dyrkes i 5 dage istedet for 2-3)  2 ud af 14 overlevede til dette stadie, de blev så frosset ned, den 14 feb i år fik jeg lagt en blastocyste op, og er nu gravid.. Så vores historie er meget kort.. 

Tog det 4 måneder før i kom til? :s

Anmeld

10. marts 2015

esioul

Anonym skriver:

Må jeg spørge hvilken behandling og hvordan det foregik?  Jeg er blevet henvist nu men gr jeg ind på deres hjemmeside står der ventetid på 20 uger? 

En jeg kender er lige blevet henvist dertil og ja, der var først tid til samtale i Juli måned. Så ventetiden stemmer hvis godt overens. Du skal nok desværre ikke regne med at kunne komme igang før efter sommer 

Anmeld

10. marts 2015

Anonym trådstarter

esioul skriver:

En jeg kender er lige blevet henvist dertil og ja, der var først tid til samtale i Juli måned. Så ventetiden stemmer hvis godt overens. Du skal nok desværre ikke regne med at kunne komme igang før efter sommer 

Ej hvad sker der kan man komme hurtigere til ved en privat klinik eller koster det? 

Anmeld

10. marts 2015

Jj1709

Anonym skriver:

Tog det 4 måneder før i kom til? :s

Ja, man skal først indkaldes til samtale osv.. Altså du kan ligeså godt på forhånd indstille dig på at der konstant er ventetid i den verden 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.