Kan det passe???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2015

frkanonym

Anonym skriver:

Kan prøve at tage en næste gang jeg skal på toilettet...

Har du fået testet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2015

moaren

April-baby skriver:

Fik du ikke af vide da du var ved lægen aller første gang at man ikke skal ha ubeskyttet sex i den første måned, for der risikoen aller højst. Ikke for at være ond eller noget, men det får man som regl af vide, og hvis du frygter du er gravid, så køb en pak graviditets teste med to i, tag en nu og en i overmorgen.

Det er så ikke helt rigtigt. Hvis man starter op på p-piller (helt fra start) som det anbefales, altså på første blødningsdag, så er man beskyttet fra dag 1.  

Anmeld

9. marts 2015

Anonym trådstarter

frkanonym skriver:

Har du fået testet?

ja den var negativ... men tror det er alt for tidligt da jeg er igang med sidste uge af denne p-pille pakke, men prøver igen hvis min mens ikke kommer

Anmeld

9. marts 2015

Anonym trådstarter

Moaren skriver:

Det er så ikke helt rigtigt. Hvis man starter op på p-piller (helt fra start) som det anbefales, altså på første blødningsdag, så er man beskyttet fra dag 1.  

det var en pakke efter min pause på 7 dage, så det er ikke begynder pakken

Anmeld

9. marts 2015

SofiaMik

Min erfaring er, at det er de allerfærreste, der kan teste før 3+3 og tror nok, at jeg fandt en chart, der viste, at størstedelen kan teste (svagt) positiv 3+5, så vent lidt.

Når det er sagt, så tror jeg ikke, at du skal være alt for nervøs. Krydser fingre for dig.

Anmeld

10. marts 2015

Anonym trådstarter

SofiaMik skriver:

Min erfaring er, at det er de allerfærreste, der kan teste før 3+3 og tror nok, at jeg fandt en chart, der viste, at størstedelen kan teste (svagt) positiv 3+5, så vent lidt.

Når det er sagt, så tror jeg ikke, at du skal være alt for nervøs. Krydser fingre for dig.

håber ihvertfald på jeg ikke tester positivt (ikke er gravid) også da min kæreste og jeg gerne vil have det næste barn er planlagt, dog elsker vi stadig vores datter selvom hun var en stor upser, men den mest fantastiske upser i vores liv, og selfølgelig ville det samme gælde hvis jeg er gravid nu... men håber ihvertfald på negativ test her om en små 14 dage

Anmeld

10. marts 2015

Mettefpigen

Jeg missede 2 piller og blev gravid... men hvis mens udebliver så tag en test, sandsynligheden er der...

Anmeld

10. marts 2015

Anonym trådstarter

Mettefpigen skriver:

Jeg missede 2 piller og blev gravid... men hvis mens udebliver så tag en test, sandsynligheden er der...

gør jeg også... hader næsten  bare at jeg først ville kunne teste omkring fredag-lørdag i næste uge, da min mens falder en torsdag (den er super præcis altid) syntes bare denne uvidenhed er hård... men må bare være tålmodig  

Anmeld

11. marts 2015

HappyOne

Jeg blev gravid selvom jeg var på p-piller sidste år (mistede det) og er selv p-pille barn. Så det kan ske  

Anmeld

12. marts 2015

Anonym trådstarter

HappyOne skriver:

Jeg blev gravid selvom jeg var på p-piller sidste år (mistede det) og er selv p-pille barn. Så det kan ske  

Ja min datter er også p-pille barn... Men må bare holde vente tiden ud til næste uge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.