Kan det passe???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.195 visninger
19 svar
6 synes godt om
9. marts 2015

Anonym trådstarter

Hej 

jeg har valgt at være anonym da ingen skal vide om dette...

mig og min kæreste har meget sex... Og jeg bliver let gravid hvis jeg ikke er beskyttet... Jeg havde ingen bekymringer før mit sidste lægebesøg...

i den første uge af min p pille pakke havde jeg tynd mave en slags dirre og kastede også op i en hel uge og fik så af vide af min nye læge at hvis jeg havde haft sex inden jeg startede på en ny uge så var jeg i stor risiko for at være blevet gravid grundet min opkast og tyndmave i en hel uge har gjort at pillerne er kommet ud lige så hurtigt som de kom ind... 

Nogen der ved mere om dette, jeg gik lidt i panik hos lægen så fik ikke meget ud af samtalen vi snakker 5 dage uden p piller i først uge og ubeskyttet sex både inden og efter...

hvis jeg er gravid beholder jeg det, men det er dårlig timing grundet uddannelse...

men lige nu ved jeg slet ikke om det kan være muligt...

nogen her der er blevet gravide ved ikke at "tage de 5 første p piller" hvis man kan sige det sådan via dirre og opkast??? Så skriv gerne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2015

FrkGranger

Anonym skriver:

Hej 

jeg har valgt at være anonym da ingen skal vide om dette...

mig og min kæreste har meget sex... Og jeg bliver let gravid hvis jeg ikke er beskyttet... Jeg havde ingen bekymringer før mit sidste lægebesøg...

i den første uge af min p pille pakke havde jeg tynd mave en slags dirre og kastede også op i en hel uge og fik så af vide af min nye læge at hvis jeg havde haft sex inden jeg startede på en ny uge så var jeg i stor risiko for at være blevet gravid grundet min opkast og tyndmave i en hel uge har gjort at pillerne er kommet ud lige så hurtigt som de kom ind... 

Nogen der ved mere om dette, jeg gik lidt i panik hos lægen så fik ikke meget ud af samtalen vi snakker 5 dage uden p piller i først uge og ubeskyttet sex både inden og efter...

hvis jeg er gravid beholder jeg det, men det er dårlig timing grundet uddannelse...

men lige nu ved jeg slet ikke om det kan være muligt...

nogen her der er blevet gravide ved ikke at "tage de 5 første p piller" hvis man kan sige det sådan via dirre og opkast??? Så skriv gerne

Ja kan sagtens ske, det står også i indlægsseddelen..

Anmeld

9. marts 2015

Anonym trådstarter

FrkGranger skriver:

Ja kan sagtens ske, det står også i indlægsseddelen..

Har ledt efter indlægssedlen men kan ikke finde den i flytterodet... 

Oh skal lige notere jeg frygter ldit at fortsætte med p pillerne, men lægen sagde jeg skulle fortsætte da jeg kun har denne uge med

Anmeld

9. marts 2015

Steffecph

Jep.  jeg havde diaré og opkastninger i 2 dage :-) og jeg er 42 uger henne.. 

Anmeld

9. marts 2015

April-baby

Fik du ikke af vide da du var ved lægen aller første gang at man ikke skal ha ubeskyttet sex i den første måned, for der risikoen aller højst. Ikke for at være ond eller noget, men det får man som regl af vide, og hvis du frygter du er gravid, så køb en pak graviditets teste med to i, tag en nu og en i overmorgen.

Anmeld

9. marts 2015

Vaya

Ja du kan blive gravid, hvis du kaster dem op eller har diarré. Det svarer jo til ikke at tage dem. Det er vist lidt forskelligt fra uge til uge, men hovedreglen er, at hvis du glemmer bare en pille, så skal du bruge kondom i en uge. Så dine 5 dage kan jo på en måde betragtes som 12 ubeskyttede dage...

Anmeld

9. marts 2015

Anonym trådstarter

April-baby skriver:

Fik du ikke af vide da du var ved lægen aller første gang at man ikke skal ha ubeskyttet sex i den første måned, for der risikoen aller højst. Ikke for at være ond eller noget, men det får man som regl af vide, og hvis du frygter du er gravid, så køb en pak graviditets teste med to i, tag en nu og en i overmorgen.

Jeg har været på p piller i mange år så det er ikke den første måned bare en ny pakke...

mig lægen har sagt det for tidligt at teste positiv før en udbleven mens

Anmeld

9. marts 2015

April-baby

Anonym skriver:

Jeg har været på p piller i mange år så det er ikke den første måned bare en ny pakke...

mig lægen har sagt det for tidligt at teste positiv før en udbleven mens

Jeg testede da positiv i uge 3+0. 

Anmeld

9. marts 2015

Anonym trådstarter

Steffecph skriver:

Jep.  jeg havde diaré og opkastninger i 2 dage :-) og jeg er 42 uger henne.. 

Tillykke med den lille baby om meget snart

Anmeld

9. marts 2015

Anonym trådstarter

April-baby skriver:

Jeg testede da positiv i uge 3+0. 

Kan prøve at tage en næste gang jeg skal på toilettet...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.