Utro kæreste samt baby på 7 1/2 måned

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2015

jenny4

Anonym skriver:

Han har først fortalt det nu fordi hans samvittighed er blevet mørkere og mørkere. Og fordi han er blevet rigtig ked af det efter at vores søn er født over det svigt for både mig og barnet. I hvert fald er det det han siger. Jeg har bare så mange spørgsmål til ham, som han ikke kan svare. For det meste siger han, at han ikke kan huske det fordi det er så lang tid siden.

Hvordan var jeres forhold op til han fortalte det? Og dine følelser for ham?Er der noget der tyder på , at den gang for 2-3 år siden ikke er den eneste gang? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2015

SofiaMik

Send mig en PB - kan ikke lige skrive her.

Anmeld

9. marts 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Min kæreste fortalte mig igår at han har været mig utro. Det er ca. 2-3 år siden. Vi har et barn sammen der er 7 1/2 måned gammel. Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre. Det er jo lang tid siden, men jeg har først fået det at vide nu. Skal jeg tilgive og glemme og kæmpe for at vores barn ikke bliver delebarn eller hvad skal jeg. Jeg ved det virkelig ikke. Jeg er så ked og vred. Det er en tidligere bolleven som han ikke har haft kontakt til siden det skete. Min kæreste og jeg har været sammen i 4 år. 

Først stort kram til dig. Det er da en rigtig kedelig situation du står i

Det er lang tid siden. Han kom selv og fortalte det (dog lidt sent) men ser det som tegn på at han er glad for det familieliv I har skabt og ikke vil have en løgn imellem.  

Jeg ville kæmpe for forholdet - jeg ville i det hele taget aldrig gå uden at have kæmpet når der også er børn involveret. 

I kan evt. have godt af noget parterapi så I kan få redskaber til at komme over på den anden side. 

Rigtig meget held og lykke

Anmeld

10. marts 2015

SandraXOXO

Jeg tror ikke jeg ville kunne leve med det. Utroskab er det værste man kan byde sin partner. Og skal han slippe afsted med det fordi han har løjet og skjult det for dig i årevis, Mit svar ville være nej. Jeg havde muligvis givet det en chance hvis han havde været ærlig fra start og indrømmet det. Men at holde mig for nar i årevis. Ville jo ikke kunne stole på ham fremover når jeg vidste han uden at blinke kunne skjule ting for mig og lade som om alt er fint. Trist i har en lille baby, men man kan jo ikke tilgive alt bare fordi man har børn. 

Anmeld

10. marts 2015

modesty

Anonym skriver:

Min kæreste fortalte mig igår at han har været mig utro. Det er ca. 2-3 år siden. Vi har et barn sammen der er 7 1/2 måned gammel. Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre. Det er jo lang tid siden, men jeg har først fået det at vide nu. Skal jeg tilgive og glemme og kæmpe for at vores barn ikke bliver delebarn eller hvad skal jeg. Jeg ved det virkelig ikke. Jeg er så ked og vred. Det er en tidligere bolleven som han ikke har haft kontakt til siden det skete. Min kæreste og jeg har været sammen i 4 år. 

Det er sket før du blev gravid. Jeres liv er et andet nu, han har bundet sig til dig og jeres søn og valgt familien. Jeg ville tilgive ham hvis jeg var dig. Men derfor kommer det selvfølgelig som et chok, og du skal have lov til at være vred over at han har løjet. 

Jeg kan egentlig godt forstå at han siger det nu. Hvad skal det nytte, kan man spørge. Tja, det skal vel nytte at der er rene linjer i jeres forhold og at han ikke skal bære på en løgn overfor dig resten af hans/jeres liv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.