Utro kæreste samt baby på 7 1/2 måned

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.068 visninger
14 svar
31 synes godt om
9. marts 2015

Anonym trådstarter

Min kæreste fortalte mig igår at han har været mig utro. Det er ca. 2-3 år siden. Vi har et barn sammen der er 7 1/2 måned gammel. Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre. Det er jo lang tid siden, men jeg har først fået det at vide nu. Skal jeg tilgive og glemme og kæmpe for at vores barn ikke bliver delebarn eller hvad skal jeg. Jeg ved det virkelig ikke. Jeg er så ked og vred. Det er en tidligere bolleven som han ikke har haft kontakt til siden det skete. Min kæreste og jeg har været sammen i 4 år. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2015

Goggelogge

Anonym skriver:

Min kæreste fortalte mig igår at han har været mig utro. Det er ca. 2-3 år siden. Vi har et barn sammen der er 7 1/2 måned gammel. Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre. Det er jo lang tid siden, men jeg har først fået det at vide nu. Skal jeg tilgive og glemme og kæmpe for at vores barn ikke bliver delebarn eller hvad skal jeg. Jeg ved det virkelig ikke. Jeg er så ked og vred. Det er en tidligere bolleven som han ikke har haft kontakt til siden det skete. Min kæreste og jeg har været sammen i 4 år. 

Den er svær, men hvis min mand kom og fortalte det ville jeg tilgive ham.

det er så længe siden og i har en lille nu, men kan godt forstå du føler dig forrådt..

Anmeld

9. marts 2015

Loa

Hvorfor siger han det først nu, siger han det? 

Og hvorfor skete det?

Anmeld

9. marts 2015

female

Anonym skriver:

Først og fremmest skal du have et kram Dernæst tænker jeg: hvorfor i alverden fortalte han dig det nu? For at lette sin egen samvittighed, så du skulle bære smerten og svigtet i stedet for ham??? Synes ikke det giver meget mening så lang tid efter hændelsen. Jeg ville personligt have foretrukket uvisheden, og synes faktisk det er egoistisk at breake den gamle nyhed nu, når han ellers har valgt at holde den skjult.

Kun du ved om jeres forhold er værd at kæmpe for. Du skal ikke blive af dårlig samvittighed for dit barn, men mærk efter om kærligheden stadig er der, og om forholdet er værd at kæmpe for. Jeg tror personligt godt, at jeg kunne tilgive utroskab (ved det dog ikke med sikkerhed), men det ville kræve et stort arbejde fra hans side for at få genopbygget tilliden.

Anmeld

9. marts 2015

Rockertand

Anonym skriver:

Lad det dog være, både du og din mand er et helt andet sted i livet nu, og I er forhåbentligt blevet både klogere og mere modne.

Han har lavet et fejltrin, og han føler da helt sikkert et behov for at bekende, og dermed rykke jer helt tæt sammen og skabe en fremtid baseret på 100% ærlighed, hatten af for ham.

Anmeld

9. marts 2015

Sophie90

Jeg kender jo intet til jeres forhold, men eftersom det er så længe siden, vil jeg sige at han måske føler at jeres forhold nu er stærkt nok til at overleve det og han vil gerne være ærlig overfor dig. Men ja, som en anden skriver, kun du ved om kærligheden er der eller ej :-)

Anmeld

9. marts 2015

Newsence

Nu har jeg selv været udsat for utroskab.. Så ved præcis hvor du er nu... Det bedste du kan gøre er ikke at beslutte dig om forholdet lige nu... Du er i dine meget kaotiske følelsers vold... Fortæl ham at han må vente lidt på sit svar da du gerne vil tage den rigtige beslutning... Og græd, skæld ham ud, stil alle de spørgsmål du vil osv.. Det er vigtigt at du giver dig selv lov til at reagere og sørge over det svigt der er sket.. Godt være det skete for længe siden men du har først fået det afvide nu så dine følelser er der nu og det skal de sgu have lov til..:  når der så er gået en rum tid og du begynder så småt at kunne mærke at der er grædt ud så sæt dig ned alene og mærk efter om dette har ændret dine følelser for ham og om der er noget at kæmpe for 

Anmeld

9. marts 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB
newsence skriver:

Nu har jeg selv været udsat for utroskab.. Så ved præcis hvor du er nu... Det bedste du kan gøre er ikke at beslutte dig om forholdet lige nu... Du er i dine meget kaotiske følelsers vold... Fortæl ham at han må vente lidt på sit svar da du gerne vil tage den rigtige beslutning... Og græd, skæld ham ud, stil alle de spørgsmål du vil osv.. Det er vigtigt at du giver dig selv lov til at reagere og sørge over det svigt der er sket.. Godt være det skete for længe siden men du har først fået det afvide nu så dine følelser er der nu og det skal de sgu have lov til..:  når der så er gået en rum tid og du begynder så småt at kunne mærke at der er grædt ud så sæt dig ned alene og mærk efter om dette har ændret dine følelser for ham og om der er noget at kæmpe for 

Helt enig! 

Det kan godt være det er gammelt nyt for ham, men du er naturligvis i chok lige nu. Der er NU du mærker det, så du skal selvfølgelig reagere som du vil og gør. 

Du skal bestemt ikke holde dig tilbage.

Hvorfor har han først fortalt dig det så lang tid efter? Det er da ikke fair  

øv en situation.

Anmeld

9. marts 2015

Anonym trådstarter

Han har først fortalt det nu fordi hans samvittighed er blevet mørkere og mørkere. Og fordi han er blevet rigtig ked af det efter at vores søn er født over det svigt for både mig og barnet. I hvert fald er det det han siger. Jeg har bare så mange spørgsmål til ham, som han ikke kan svare. For det meste siger han, at han ikke kan huske det fordi det er så lang tid siden.

Anmeld

9. marts 2015

xStinepigen

Anonym skriver:

Hej, først et 

Har prøvet det samme før, og jeg prøvede at tilgive det, og det er simpelthen SÅ HÅRDT!! Jeg prøvede at give det et forsøg, men det fungerede ikke for mig. Du skal høre hvad du føler for. Tror du Audi kan tilgive det? Ved du med sikkerhed at han ikke er utro nu? Du skal tænke det rigtig godt igennem inden subtraher noget valg. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.