Øv!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2015

Musen91

Mulle0802 skriver:

Ja det er vores aller første forsøg, så vi håber vi er heldige. Der var et flot 4 cellet æg, de andre havde ikke delt sig, så ingen på frys, men det er forhåbentlig heller ikke nødvendigt 

skal have taget blodprøve den 26 - 14 dage efte ÆU

Ej men hvor er det fint! 

Krydser fingre for det lykkedes den her gang for jer! 

Det er hurtigt, det er jo lige om lidt så. Bliver godt nok spændene for jer! Glæder mig til og høre en opdatering fra dig 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2015

Musen91

Så fik jeg ringet til OUH og fik heldigvis godt nyt så er næsten 100% sikker på behandling næste gang 

Anmeld Citér

20. marts 2015

Musen91

Mulle0802 skriver:

Går som dig på OUH Jeg skal nok give lyd fra mig 

Hvordan går der hos dig?

Anmeld Citér

20. marts 2015

Mulle0802

SabrinaSkov skriver:

Hvordan går der hos dig?

Jeg ruger på livet løs, håber jeg  Det er godt nok hårdt, det ene tidspunkt tror man på den er der, det næste ikke, skal have taget blodprøve torsdag 

Anmeld Citér

20. marts 2015

Musen91

Mulle0802 skriver:

Jeg ruger på livet løs, håber jeg  Det er godt nok hårdt, det ene tidspunkt tror man på den er der, det næste ikke, skal have taget blodprøve torsdag 

Ja det er en mærkeligt følelse! Og man er hele tiden på dupperne  

Hvis den nu er der vil du så være lige så langt henne som hvis det havde været inseminering?  

Anmeld Citér

20. marts 2015

Mulle0802

SabrinaSkov skriver:

Ja det er en mærkeligt følelse! Og man er hele tiden på dupperne  

Hvis den nu er der vil du så være lige så langt henne som hvis det havde været inseminering?  

Det ved jeg ikke har ikke prøvet det. Men er dag 22 i dag. 

Anmeld Citér

20. marts 2015

Musen91

Mulle0802 skriver:

Det ved jeg ikke har ikke prøvet det. Men er dag 22 i dag. 

Ja okay. 

Mener man er uge 2 når man skal teste ved Iui. Men er faktisk ikke helt sikker. 

Anmeld Citér

20. marts 2015

Mulle0802

SabrinaSkov skriver:

Ja okay. 

Mener man er uge 2 når man skal teste ved Iui. Men er faktisk ikke helt sikker. 

Mener du ikke uge 4? Man siger jo man er 2+0 ved ægløsning, så jeg er 3+1 i dag hvis jeg er gravid. Jeg skal have taget BP på 4+0 så mon ikke det er det samme? 2 uger efter insermination eller ÆU.

Anmeld Citér

20. marts 2015

Musen91

Mulle0802 skriver:

Mener du ikke uge 4? Man siger jo man er 2+0 ved ægløsning, så jeg er 3+1 i dag hvis jeg er gravid. Jeg skal have taget BP på 4+0 så mon ikke det er det samme? 2 uger efter insermination eller ÆU.

Når jo det er rigtigt

Glæder mig til og høre svar fra dig i næste uge

Anmeld Citér

25. marts 2015

Musen91

Mulle0802 skriver:

Går det stadig godt hos jer? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.