Øv!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2015

Musen91

komnubaby skriver:

I dronninglund. Ja jeg blev også noget overrasket for vi har allerede været igennem alle for undersøgelserne :/

Ja det lyder da godt nok også vildt, der er så lang ventetid

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2015

Mille:)

SabrinaSkov skriver:

Jeps  

hvor går i? 

Det lyder godt, jeg blev så paf jeg slet ikke fik spurgt ind til næste gang. Fik bare af vide at fordi jeg var ny henvist og ikke var blevet afvist før så blev jeg det den her gang. 

Samme sted så bare rolig, der er håb endnu

Har været igennem den første behandling, men det ene æg der kom ud var desværre ikke modnet, så skal i lang protokol næste gang

Men kan sige at de er rigtig søde derude også selvom de afviser en (hvor har jeg bandet dem langt væk)

Anmeld Citér

10. marts 2015

Musen91

Mille:) skriver:

Samme sted så bare rolig, der er håb endnu

Har været igennem den første behandling, men det ene æg der kom ud var desværre ikke modnet, så skal i lang protokol næste gang

Men kan sige at de er rigtig søde derude også selvom de afviser en (hvor har jeg bandet dem langt væk)

Spændene  

Øv det lyder træls! Jeg håber det lykkedes for jer næste gang 

Anmeld Citér

10. marts 2015

Mulle0802

SabrinaSkov skriver:

Jeps  

hvor går i? 

Det lyder godt, jeg blev så paf jeg slet ikke fik spurgt ind til næste gang. Fik bare af vide at fordi jeg var ny henvist og ikke var blevet afvist før så blev jeg det den her gang. 

Ej hvor synd for dig, var det ikke noget med du havde ventet længe fordi du ønskede at starte på OUH eller husker jeg forkert?

Jeg kom ind første gang 28/2 skal have ÆU torsdag på OUH, så du har været uheldig 

Prøv evt. at ring og hør om du kan være sikker på du får ja næste gang, det kunne måske give lidt ro?

Men det er træls, skal du starte lang eller kort? 

Anmeld Citér

10. marts 2015

Musen91

Mulle0802 skriver:

Ej hvor synd for dig, var det ikke noget med du havde ventet længe fordi du ønskede at starte på OUH eller husker jeg forkert?

Jeg kom ind første gang 28/2 skal have ÆU torsdag på OUH, så du har været uheldig 

Prøv evt. at ring og hør om du kan være sikker på du får ja næste gang, det kunne måske give lidt ro?

Men det er træls, skal du starte lang eller kort? 

Det er "bare" IuI jeg skal igennem, men har pco så skal på gonal f os. 

Jeg har gået hos Maigaard før hvor de ikke opdagede jeg havde pco så de jeg var igennem 4 behandlinger hvor det sådan set slet ikke har været muligt og blive gravid. Så det var penge og tid ud af vinduet  

men sådan er det desværre bare. 

Jeg tror jeg vil prøve og ringe til dem imorgen og høre, så kan det som du siger måske give ro, tak for rådet  

Anmeld Citér

10. marts 2015

Mulle0802

SabrinaSkov skriver:

Det er "bare" IuI jeg skal igennem, men har pco så skal på gonal f os. 

Jeg har gået hos Maigaard før hvor de ikke opdagede jeg havde pco så de jeg var igennem 4 behandlinger hvor det sådan set slet ikke har været muligt og blive gravid. Så det var penge og tid ud af vinduet  

men sådan er det desværre bare. 

Jeg tror jeg vil prøve og ringe til dem imorgen og høre, så kan det som du siger måske give ro, tak for rådet  

Det er jo lige meget det "bare" er IUI - vi er røget direkte til IVF så det er også min første gang i systemnet.

Du har vel ikke selv skulle betale for det? 

Anmeld Citér

10. marts 2015

Musen91

Det er jo lige meget det "bare" er IUI - vi er røget direkte til IVF så det er også min første gang i systemnet.

Du har vel ikke selv skulle betale for det? 

Jo i Århus skulle jeg da det er en privat klinik. Og jeg er enlig. Så der røg desværre en hel del penge på det men så er det prøvet os.

Nu er jeg så gået igennem min læge da jeg fandt ud af jeg havde pco så derfor er jeg kommet til OUH nu. 

Hvornår skal du igang med behandling?

Anmeld Citér

10. marts 2015

Mulle0802

SabrinaSkov skriver:

Jo i Århus skulle jeg da det er en privat klinik. Og jeg er enlig. Så der røg desværre en hel del penge på det men så er det prøvet os.

Nu er jeg så gået igennem min læge da jeg fandt ud af jeg havde pco så derfor er jeg kommet til OUH nu. 

Hvornår skal du igang med behandling?

Okay

Jeg skal have taget ud torsdag 

Anmeld Citér

10. marts 2015

Musen91

Mulle0802 skriver:

Okay

Jeg skal have taget ud torsdag 

Det lyder spændene  

Du må da lige give lyd hvordan det går! Altid spændene og følge med i hvordan det går jer andre også  

Hvor går du henne? Eller har jeg spurgt dig om det tidligere?

Anmeld Citér

10. marts 2015

Albertsen92

Øv da 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.