Allerede mens efter fødsel på trods af amning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2015

Chrizta

Profilbillede for Chrizta

1. Gang - 5 uger efter fødslen

2. Gang - 9 måneder efter fødslen

Ammede fulgt begge gange...

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2015

Lililili

Det er helt normalt at få mens så kort efter, det bare meget forskelligt fra person til person. Her blødte jeg fra fødslen i ca 2-3 uger og fik mens 4-5 uger efter fødsel, og ammede. Det er lidt en skrøne det med at amning gør man ikke får mens, derved også en skrøne at man ikke kan blive gravid når man ammer, for DET kan man sagtens.  Men ved tvivl skal du selvfølgelig tjekke med lægen. 

Anmeld

8. marts 2015

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Har været på toilet efterfølgende og der er ikke kommet mere udover brunt udflåd så det var nok ikke mens alligevel heldigvis.

Anmeld

8. marts 2015

Disarobi

Jeg ammede og fik menstruation 30 dage efter fødslen den var regelmæssig lige med det samme.... 

Anmeld

8. marts 2015

modesty

Omsorgsgiver skriver:

Det er kun 5 uger siden jeg fødte min søn og vil tro at jeg blødte efterfølgende i ca. 3 uger. Det sidste lange stykke tid med barselsflåd. Men her til morgen ser jeg så blod i mine trusser så det må være min mens der er kommet på trods af at jeg ammer?  Troede ikke at man fik sin menstruation imens man ammer? Er det ikke også ret hurtigt at den er kommet?

Det er helt forskelligt. De fleste ammemødre vil få deres menstruation omkring 3-9 mdr. efter fødslen, men det kan være alt fra næsten med det samme og flere år.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.