Allerede mens efter fødsel på trods af amning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.406 visninger
14 svar
2 synes godt om
8. marts 2015

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Det er kun 5 uger siden jeg fødte min søn og vil tro at jeg blødte efterfølgende i ca. 3 uger. Det sidste lange stykke tid med barselsflåd. Men her til morgen ser jeg så blod i mine trusser så det må være min mens der er kommet på trods af at jeg ammer?  Troede ikke at man fik sin menstruation imens man ammer? Er det ikke også ret hurtigt at den er kommet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2015

Sandratoft

Det er kun 5 uger siden jeg fødte min søn og vil tro at jeg blødte efterfølgende i ca. 3 uger. Det sidste lange stykke tid med barselsflåd. Men her til morgen ser jeg så blod i mine trusser så det må være min mens der er kommet på trods af at jeg ammer?  Troede ikke at man fik sin menstruation imens man ammer? Er det ikke også ret hurtigt at den er kommet?

Jeg fik min mens ca 3 måneder efter fødslen, og derefter blev den helt regelmæssig. Ammer nu på 9. månede, så det har desværre ikke holdt den væk her

Anmeld

8. marts 2015

anynom

Omsorgsgiver skriver:

Jeg ville give lægen et kald i morgen tidlig. Det kan godt være din mens, men det er meget usandsynligt og når du ellers er stoppet med at bløde efter fødslen, så burde det ikke komme igen. 

Hold øje med om du får feber og bliver utilpas, så kan det være underlivsbetændelse. 

Anmeld

8. marts 2015

Frk_Louise

Omsorgsgiver skriver:

Det var det samme her!

Men den har så ikke været der siden og min datter er 4 måneder nu 

Anmeld

8. marts 2015

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
JulieWH skriver:

Jeg ville give lægen et kald i morgen tidlig. Det kan godt være din mens, men det er meget usandsynligt og når du ellers er stoppet med at bløde efter fødslen, så burde det ikke komme igen. 

Hold øje med om du får feber og bliver utilpas, så kan det være underlivsbetændelse. 

Ok. Det vil jeg gøre. Jeg skal til 5 ugers undersøgelse med den lille på tirsdag. Så vil jeg lige nævne det for lægen der. 

Anmeld

8. marts 2015

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
Frk_Louise skriver:

Det var det samme her!

Men den har så ikke været der siden og min datter er 4 måneder nu 

Okay  Det kan være at det er kroppens måde at "rense ud" på  Ej, jeg ved det ikke... 

Anmeld

8. marts 2015

Papillon

Jeg ammede og fik første mens 7-8 uger efter fødsel 

Anmeld

8. marts 2015

Kløver

Omsorgsgiver skriver:

Det kan være men samsynligheden er lille, især hvis man ammer, alt blødning op til 8 uger er normalt og relateret til fødslen, fik jeg at bide både ved lægen og på sygehuset  

Anmeld

8. marts 2015

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
Årgangs Mor skriver:

Det kan være men samsynligheden er lille, især hvis man ammer, alt blødning op til 8 uger er normalt og relateret til fødslen, fik jeg at bide både ved lægen og på sygehuset  

Hmm... Okay... Jeg må se hvordan det udvikler sig.

Anmeld

8. marts 2015

Meyer

Profilbillede for Meyer

Jeg har alle tre gange fået mens 5-6 uger efter fødslen, og de første to gange regelmæssig mens derefter også selv om jeg ammede.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.