Søger god råd - hår produkter ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2015

Anonym trådstarter

Stjerneskud84 skriver:

Jeg bruger det inden jeg sætter håret... Udover det, bruger jeg en voks og hårlak fra Derma under navnet Glynt... Fantastiske produkter... 

Når man bruger voksen, holder det hele dagen og ja, mit hår kan stadig sidde sådan næste morgen.. Voksen er også sådan at håret hverken ser fedtet eller klistret ud på nogen måder, det samme med hårlakken... 

Alle produkter købt hos min frisør... 

Google Glynt voks, så kan du se en masse forskellige produkter... 

Olien jeg bruger fra min frisør hedder BC Monacure Oil Miracle fra Schwarzkopf... 

Mange tak for svar. Og håret bliver ikke fedet af olien ? Jeg vil google de produkter . Takker 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2015

Stjerneskud84

Anonym skriver:

Mange tak for svar. Og håret bliver ikke fedet af olien ? Jeg vil google de produkter . Takker 

Nej håret bliver ikke fedtet af olien... Man skal ikke bruge ret meget af det... Min frisør sagde en lillefingernegl er nok til mit korte hår... 

Anmeld

8. marts 2015

Stimap

Jeg vil også anbefale en olie til håret.. Bruges som de andre har foreskrevet.. :-)

derudover en shampoo og balsam/conditioner, der giver håret fugt.. Når håret mangler fugt, bliver det statisk/elektrisk.. 

Ydermere en rigtig god hårkur, som du kan bruge én gang om ugen.. Skal bruges mellem shampoo og balsam..  

Anmeld

8. marts 2015

ErDetSnartNU

Efter jeg begyndte at bruge hårolie (og sove med håret i fletning - vigtigt!) kan mine frisørbesøg trækkes meget længere  Jeg elsker hårolien fra Joico K-pak - bare fordel et pump eller 2 i dine spidser efter badet, så bliver dit hår super lækkert ( https://www.hair247.dk/shop/joico-k-pak-color-1630p.html) - jeg ved ikke om den er billigere andre steder, men nicehair har tit rabatkoder ude  

Anmeld

8. marts 2015

Anonym trådstarter

Stimap skriver:

Jeg vil også anbefale en olie til håret.. Bruges som de andre har foreskrevet.. :-)

derudover en shampoo og balsam/conditioner, der giver håret fugt.. Når håret mangler fugt, bliver det statisk/elektrisk.. 

Ydermere en rigtig god hårkur, som du kan bruge én gang om ugen.. Skal bruges mellem shampoo og balsam..  

Tak for svar . Må hvis på jagt efter olie. Bruger kun shampoo ikke balsam  må prøve hårkur - syntes ikke det virker tørt men det kan ski godt være. 

Anmeld

8. marts 2015

Anonym trådstarter

ErDetSnartNU skriver:

Efter jeg begyndte at bruge hårolie (og sove med håret i fletning - vigtigt!) kan mine frisørbesøg trækkes meget længere  Jeg elsker hårolien fra Joico K-pak - bare fordel et pump eller 2 i dine spidser efter badet, så bliver dit hår super lækkert ( https://www.hair247.dk/shop/joico-k-pak-color-1630p.html) - jeg ved ikke om den er billigere andre steder, men nicehair har tit rabatkoder ude  

Takker den vil jeg lige kikke på. Olie må være vejen frem eftersom I alle anbefaler dette 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.