Søger god råd - hår produkter ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.639 visninger
15 svar
1 synes godt om
8. marts 2015

Anonym trådstarter

Søger lidt råd angående hårprodukter til langt hår. Har næsten altid været korthåret men har nu fået skulderlangt hår ( lidt længere ) har det som regel til at hænge løst. 

Mit hår er lidt kraftigt og er SÅ elektrisk

Hvad er godt at bruge til håret ? Før brugte jeg voks men det dur ikke rigtigt. Hvad kan man bruge af produkter til at " sætte " det med 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2015

mor88

Anonym skriver:

Søger lidt råd angående hårprodukter til langt hår. Har næsten altid været korthåret men har nu fået skulderlangt hår ( lidt længere ) har det som regel til at hænge løst. 

Mit hår er lidt kraftigt og er SÅ elektrisk

Hvad er godt at bruge til håret ? Før brugte jeg voks men det dur ikke rigtigt. Hvad kan man bruge af produkter til at " sætte " det med 

Olie det kan jeg slet ikke undvære jeg bruger Orofluido Beauty Elixir, dyrt men holder i lang tid

Anmeld

8. marts 2015

Anonym trådstarter

mor88 skriver:

Olie det kan jeg slet ikke undvære jeg bruger Orofluido Beauty Elixir, dyrt men holder i lang tid

Olie  kan du uddybe det ? Tænker hvordan bruger du det ? Til pleje ? 

Anmeld

8. marts 2015

mor88

Anonym skriver:

Olie  kan du uddybe det ? Tænker hvordan bruger du det ? Til pleje ? 

Det er sådan en gul olie du kommer i håret/spidserne enten inden du føntørrer det eller efter håret bliver meget bedre at arbejde med, virker ikke så slidt eller elektrisk jeg har langt hår og bruger det altid. 

Anmeld

8. marts 2015

Chellie

Jeg er med på olie-vognen  En god balsam efter hårvask, og så lidt hår- eller kokos-olie ud i spidserne inden det tørrer. Undgå føn, og vask hår max. Hver 2. Dag, det hjælper meget på det elektriske. 

Anmeld

8. marts 2015

April-baby

Olie ��.

Anmeld

8. marts 2015

Anonym trådstarter

mor88 skriver:

Det er sådan en gul olie du kommer i håret/spidserne enten inden du føntørrer det eller efter håret bliver meget bedre at arbejde med, virker ikke så slidt eller elektrisk jeg har langt hår og bruger det altid. 

Super tak �� det er nemlig vild elektrisk .. Hvor købes det henne ?

Anmeld

8. marts 2015

Stjerneskud84

Er os med på olie vognen, det er bare nemmere at arbejde med håret..

Anmeld

8. marts 2015

Anonym trådstarter

Stjerneskud84 skriver:

Er os med på olie vognen, det er bare nemmere at arbejde med håret..

Bruger du det på samme måde ? Inden du sætter hår ? Er helt på udebane hvad angår produkter til langt hår. Hvilken kan du anbefale ? Bruger du andet

Anmeld

8. marts 2015

Stjerneskud84

Bruger du det på samme måde ? Inden du sætter hår ? Er helt på udebane hvad angår produkter til langt hår. Hvilken kan du anbefale ? Bruger du andet

Jeg bruger det inden jeg sætter håret... Udover det, bruger jeg en voks og hårlak fra Derma under navnet Glynt... Fantastiske produkter... 

Når man bruger voksen, holder det hele dagen og ja, mit hår kan stadig sidde sådan næste morgen.. Voksen er også sådan at håret hverken ser fedtet eller klistret ud på nogen måder, det samme med hårlakken... 

Alle produkter købt hos min frisør... 

Google Glynt voks, så kan du se en masse forskellige produkter... 

Olien jeg bruger fra min frisør hedder BC Monacure Oil Miracle fra Schwarzkopf... 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.