Har du det ambivalent med din mave, siden du ikke vil have at folk har billeder af den? Føler du dig grim, tyk eller sådan noget?
Hvad bunder dit kontrolbehov ifht. din graviditet egentlig i? Er du bange for at du skal miste, og derfor er der kun nogle få, der må vide (og se) at du er gravid? Jeg går ud fra, at du kun snapper billeder til familie og venner, så hvad er det du er nervøs for i forhold til de billeder? At de skal finde dem frem om nogle år og "bruge dem mod dig"? og i så fald, hvordan skulle de kunne bruges mod dig - de viser jo bare en gravid dame, hvis mave vokser fordi der ligger en lille, lækker baby i den
Jeg stiller alle de er spørgsmål, fordi jeg slet ikke forstår hvordan du har det - jeg er meget nygravid (5+0) og allerede ved mine forældre og 4 veninder det. Jeg vil bare rigtig gerne have nogle at dele min glæde med, og jo flere der ved det og ønsker mig tillykke, jo mere tror jeg på at det nok skal gå denne gang - og hvis det ikke går, så er der folk omkring mig og min kæreste som kan støtte os, fordi de godt ved, hvad der foregår i vores liv
Anmeld