I forbindelse med min graviditet har jeg været meget beskyttende omkring hvem der skulle vide at jeg var gravid og ville gerne selv styrer hvornår folk fik det af vide. Det har jeg af flere årsager desværre ikke helt kunne bestemme alligevel. Så når folk i familien har bedt om billeder af min mave, så syntes jeg ærligtalt at det overskrider min grænse. En ting at det trods alt bare er et billede, men af min mave som jeg synes er ret privat og ikke en ret at alle skal have et billede og vise frem.
nå men så forbarmer jeg mig alligevel og tænker hvis jeg nu sender det via snapchat så har de ikke mulighed for at misbruge billedet. GUDHJÆLPEMIG om så ikke en person tager et screenshot af det billede jeg sendte. Jeg blev vildt forarget og ked af det.
Nu har jeg idag sent et billede af mig siddende i min sofa med lidt mave med på billedet. Og gudhjælpemig om ikke der er en som screenshotter billedet. Jeg syntes det er at krænke mig og mit ufødte barn.
så kunne jeg selvfølgelig også lade hver med at overhovedet at sendte et billede til dem, men når det er af mit ansigt eller af fjernsynet så tager de sgu ikke et screenshot. Jeg bliver så arrig. Føler det er et overgreb! Er det bare mig? Jeg er øvrigt alt for flink til at sige noget, så nu sidder jeg og overvejer at slette den åndsvage app?!
Anmeld