Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har også været ekstrem tørstig i begge mine graviditeter!
Til slut i den første fik jeg dog svangerskabs-diabetes, så jeg ved ikke lige med tørsten i min 2. graviditet, for der havde jeg diabetes 2 i forvejen - men også mega tørstig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Clisolka skriver: Jeg har også været ekstrem tørstig i begge mine graviditeter! Til slut i den første fik jeg dog svangerskabs-diabetes, så jeg ved ikke lige med tørsten i min 2. graviditet, for der havde jeg diabetes 2 i forvejen - men også mega tørstig
Nej det er jo heller ikke til at vide før jeg kommer til den der test, men håber ikke det forholder sig sådan, da jeg gerne vil føde i vand
Mille123 skriver: Nej det er jo heller ikke til at vide før jeg kommer til den der test, men håber ikke det forholder sig sådan, da jeg gerne vil føde i vand
Jeg skrev jo ikke noget om diabetes og dig At man er tørstig er jo ikke ensbetydende at man har diabetes...
Clisolka skriver: Jeg skrev jo ikke noget om diabetes og dig At man er tørstig er jo ikke ensbetydende at man har diabetes...
Nej I know, det må tiden vise, og skål i vand på det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128