Mega tørstig om aftenen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.263 visninger
13 svar
3 synes godt om
6. marts 2015

Mille123

Hej piger, er der nogen af jer der har oplevet at være meget tørstig/ikke kunne slukke tørsten, UDEN det har været sukkersyge???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2015

S*DD

Mille123 skriver:

Hej piger, er der nogen af jer der har oplevet at være meget tørstig/ikke kunne slukke tørsten, UDEN det har været sukkersyge???

Ja jeg har det her i min graviditet. Er så tør i munden hele dagen. 

Anmeld

6. marts 2015

Mille123

S*DD skriver:

Ja jeg har det her i min graviditet. Er så tør i munden hele dagen. 

Mit er som regel om aftenen, frygter lidt om det kan være sukkersyge, skal have foretaget glykosetest D. 27. Marts. Vil gerne føde i vand og har hørt det ikke kan lade sig gøre, såfremt man f.eks har svangerskabssukkersyge 

Anmeld

6. marts 2015

Sujan

Drak så meget i mine graviditeter.. Især om aftenen...

ej og det bedste var sådan noget sodavand fra maskine.. (Man får på restaurant, mcdonalds o.s.v) rigtig dårlig ting at blive glad for og prøvede også at undgå men nøj det var godt. 

Jeg havde ikke graviditetssukkersyge selvom jeg nogle gange følte jeg havde mange tegn på det

Anmeld

7. marts 2015

AlberteSophie

Hvor langt er du henne?

Anmeld

7. marts 2015

Mille123

Sujan skriver:

Drak så meget i mine graviditeter.. Især om aftenen...

ej og det bedste var sådan noget sodavand fra maskine.. (Man får på restaurant, mcdonalds o.s.v) rigtig dårlig ting at blive glad for og prøvede også at undgå men nøj det var godt. 

Jeg havde ikke graviditetssukkersyge selvom jeg nogle gange følte jeg havde mange tegn på det

Så er der håb for mig endnu 

tak for dit input

Anmeld

7. marts 2015

Mille123

AlberteSophie skriver:

Hvor langt er du henne?

Altså jeg er 26+2 i dag og tørsten begyndte vist for et par uger siden 

Anmeld

7. marts 2015

Chevro

Mille123 skriver:

Jeg har haft det begge mine graviditeter  Jeg kan drikke så meget man tror det er løgn! 

Mit bliver så værre des længere jeg er henne, så lige nu er jeg 37+4, og jeg kan nemt lige drikke en hel liter mælk til et halvt rundstykke, eller bare lige kværne 3 dåsecolaer til frokost eller til aften, en liter vand eller halvanden kan jeg også nemt drikke ved aftensmaden 

Jeg går fra at være sulten osv. til at have mindre sult og være afsindigt tørstig konstant! Og står også op om natten for at drikke, der kan jeg nemt tage en hel liter vand eller en liter kakao osv. Og så drikker jeg meget ind imellem også!

Og som en skriver! McD refeel  shit det lort kan man nærmest blive afhængig af  hehe..

Anmeld

7. marts 2015

Chevro

Mille123 skriver:

Altså jeg er 26+2 i dag og tørsten begyndte vist for et par uger siden 

Og jeg har ikke haft sukkersyge i nogle af graviditeterne  selvom man godt kan føle det! 

Forleden spiste jeg på bones, der drak jeg en stor cola 70 cl og så var jeg nødt til at købe en lille også!  På 30 eller 40 cl! 

Så er man altså tørstig! 

Anmeld

7. marts 2015

Mille123

Chevro skriver:

Og jeg har ikke haft sukkersyge i nogle af graviditeterne  selvom man godt kan føle det! 

Forleden spiste jeg på bones, der drak jeg en stor cola 70 cl og så var jeg nødt til at købe en lille også!  På 30 eller 40 cl! 

Så er man altså tørstig! 

Dejligt at høre!!!! Er jo bange for at knægten i maven drukner 

mit mælkeforbrug er også steget meget, og som du, drikker jeg også snilt en liter om dagen, og i hvert fald en halv til morgenmad 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.