At lyde som sine egene forældre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2015

Mettefpigen

StineW79 skriver:

Min mor er rigtig dejlig, men tænker tit at ej jeg ska i hvert fald ik blive som min mor, lige indtil jeg tager mig selv i at sige de samme ting til mine unger, som hun sagde til os. Hvorefter jeg tænker at NÅÅÅÅ nu gir det mening for mig vh stine

Haha, det var sådan jeg tænkte da jeg var teenager og da jeg var 17-18 år kunne jeg se hvad hun mente så får dem ikke rigtig mere ��

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2015

Kvist

StineW79 skriver:

JA DET VAR NEMLIG FAR! Udover det ønskede han sig altid sokker.. Så han fik da nye sokker hvert år, så han i det mindste ku få et ønske opfyldt, nu mig og sarah var sådan nogle møgunger

Fatter vist ik helt at jeg bliver 36 i morgen, men krydser finger for solskind og artige unger X

Tillykke 

Solskin fik du, hvad med de artige unger??

Jeg var ved at fortælle Albert om hans oldefar forleden, om at han altid havde daggammel kage til at stå i baglokalet.. Mums...

Så nu hænder det han kommer og siger "mor, jeg savner ham med kagen" 

Anmeld

5. marts 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79
Kvist skriver:

Tillykke 

Solskin fik du, hvad med de artige unger??

Jeg var ved at fortælle Albert om hans oldefar forleden, om at han altid havde daggammel kage til at stå i baglokalet.. Mums...

Så nu hænder det han kommer og siger "mor, jeg savner ham med kagen" 

Ja de har opført næsten exemplariske

Jeg fortæller tit thea og alberte om morfar, og thea kommer også nogle gange og siger at hun savner morfar eller at hun syntes at det er snyd at hun ingen morfar har Syntes også at det er lidt snyd hun ingen morfar har!

Det er ski med at huske at sige man elsker de gamle tosser, så længe man har dem! X

Anmeld

7. marts 2015

Kvist

StineW79 skriver:

Ja de har opført næsten exemplariske

Jeg fortæller tit thea og alberte om morfar, og thea kommer også nogle gange og siger at hun savner morfar eller at hun syntes at det er snyd at hun ingen morfar har Syntes også at det er lidt snyd hun ingen morfar har!

Det er ski med at huske at sige man elsker de gamle tosser, så længe man har dem! X

Hun ville have haft sig en morfar af de bedste 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.