At lyde som sine egene forældre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

910 visninger
13 svar
24 synes godt om
4. marts 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ja nogle gange tager jeg mig i at sige noget til mine børn, for bagefter at tænke " EJ NU LYDER jEG FULDSTÆNDIG SOM MIN MOR ELLER FAR"

I dag spørg thea mig Mor hva ønsker du dig til din fødselsdag? Hvortil jeg med det samme svare "SØDE OG ARTIGE BØRN, DER HØRE EFTER HVA JEG SIGER" 

Hva tager i jer selv i at sige? Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2015

Roselil

Profilbillede for Roselil

Hæhæ, kender jeg udemærket I en periode læste jeg rigtig meget "mis med de blå øjne" for min søn. En dag kom mormor på besøg og satte sig til at læse den sammen med sønnen. Det var helt skræmmende! Stemmeføring, kropsprog og alt var bare fuldstændig som jeg havde læst den Der må være noget der har lagret sig godt i underbevidstheden fra da jeg var barn...

Anmeld

4. marts 2015

Mettefpigen

Jeg lyder meget som min mor, men det er også bevidst ☺ 

Anmeld

4. marts 2015

Kvist

StineW79 skriver:

Ja nogle gange tager jeg mig i at sige noget til mine børn, for bagefter at tænke " EJ NU LYDER jEG FULDSTÆNDIG SOM MIN MOR ELLER FAR"

I dag spørg thea mig Mor hva ønsker du dig til din fødselsdag? Hvortil jeg med det samme svare "SØDE OG ARTIGE BØRN, DER HØRE EFTER HVA JEG SIGER" 

Hva tager i jer selv i at sige? Vh stine

Farfar?? 

Det har far også altid ønsket sig!

Anmeld

4. marts 2015

MHB

Vores søn er kun knap to år og alligevel hører jeg tit min mor komme ud af min mund! Jeg synes det der er mest tragikomisk er at det er de sætninger jeg selv hadede som barn jeg nu selv gentager! 

Anmeld

4. marts 2015

StineW79

Roselil skriver:

Hæhæ, kender jeg udemærket I en periode læste jeg rigtig meget "mis med de blå øjne" for min søn. En dag kom mormor på besøg og satte sig til at læse den sammen med sønnen. Det var helt skræmmende! Stemmeføring, kropsprog og alt var bare fuldstændig som jeg havde læst den Der må være noget der har lagret sig godt i underbevidstheden fra da jeg var barn...

Uha ja den med at læse en bog, for bagefter at "genhøre" ens mor læse den samme bog, kender jeg alt for godt!

Mine forældre læste altid meget for os, og nu hvor min mor læser vores gamle bøger for mine unger elsker at sidde og lytte med, fordi jeg helt ka huske hendes stemme fra da jeg selv var barn! Vh stine

Anmeld

4. marts 2015

StineW79

Mettefpigen skriver:

Jeg lyder meget som min mor, men det er også bevidst ☺ 

Min mor er rigtig dejlig, men tænker tit at ej jeg ska i hvert fald ik blive som min mor, lige indtil jeg tager mig selv i at sige de samme ting til mine unger, som hun sagde til os. Hvorefter jeg tænker at NÅÅÅÅ nu gir det mening for mig vh stine

Anmeld

4. marts 2015

StineW79

Kvist skriver:

Farfar?? 

Det har far også altid ønsket sig!

JA DET VAR NEMLIG FAR! Udover det ønskede han sig altid sokker.. Så han fik da nye sokker hvert år, så han i det mindste ku få et ønske opfyldt, nu mig og sarah var sådan nogle møgunger

Fatter vist ik helt at jeg bliver 36 i morgen, men krydser finger for solskind og artige unger X

Anmeld

4. marts 2015

StineW79

MHB skriver:

Vores søn er kun knap to år og alligevel hører jeg tit min mor komme ud af min mund! Jeg synes det der er mest tragikomisk er at det er de sætninger jeg selv hadede som barn jeg nu selv gentager! 

Uha ja har det på samme måde! Har ellers altid svoret at jeg aldrig ville blive som min mor, men nu ka jeg godt se at mange af de ting der kommer ud af min mund, kommer fra min mor. Hun må jo ha haft lidt ret alligevel

Min far til gengæld var den klogestes i hele verden, men har ønskede sig altid artige børn og andre sjove ting. Mit moto har jeg taget fra ham, og prøver at gi vidre til mine egne børn. Nemlig at hvis du har gjort dit bedste, har du gjort det godt nok. Hvis ik så prøver du igen! Vh stine

Anmeld

5. marts 2015

MHB

Uha ja har det på samme måde! Har ellers altid svoret at jeg aldrig ville blive som min mor, men nu ka jeg godt se at mange af de ting der kommer ud af min mund, kommer fra min mor. Hun må jo ha haft lidt ret alligevel

Min far til gengæld var den klogestes i hele verden, men har ønskede sig altid artige børn og andre sjove ting. Mit moto har jeg taget fra ham, og prøver at gi vidre til mine egne børn. Nemlig at hvis du har gjort dit bedste, har du gjort det godt nok. Hvis ik så prøver du igen! Vh stine

Shyyy ikke så højt! Tænk hvis "mor" høre at vi nu efter 20-30 forstår hun måske havde fat i den lange ende 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.