Hvordan får jeg det sagt....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2015

klmf

Hvorfor skulle det være et problem at flytte længere væk fra hans forældre? Hjælper de meget i hverdagen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2015

Anonym trådstarter

lotchen skriver:

Hvorfor skulle det være et problem at flytte længere væk fra hans forældre? Hjælper de meget i hverdagen?

De hjælper måske lidt mere end mine forældre.

Vi spiser nok sammen med dem en gang om ugen.

Men min mand er meget knyttet til dem, og derfor kunne jeg ikke forestille mig, at han havde lyst til at flytte..

Jeg nævnte det for ham i aftes, og han virkede meget afvisende for det

Anmeld

5. marts 2015

klmf

Anonym skriver:

De hjælper måske lidt mere end mine forældre.

Vi spiser nok sammen med dem en gang om ugen.

Men min mand er meget knyttet til dem, og derfor kunne jeg ikke forestille mig, at han havde lyst til at flytte..

Jeg nævnte det for ham i aftes, og han virkede meget afvisende for det

Okay, det forstår jeg ham godt i. Vi bor også tæt på mine forældre og er meget sammen med dem. Men må så også sige, at hvis det var et stort ønske for min kæreste at komme tættere på sine forældre og det ovenikøbet betød mere økonomisk frihed, så ville jeg ikke sætte mig imod det ønske. 40 min er jo hurtigt overstået i bil Har du snakket mere med ham?

Anmeld

6. marts 2015

Anonym trådstarter

lotchen skriver:

Okay, det forstår jeg ham godt i. Vi bor også tæt på mine forældre og er meget sammen med dem. Men må så også sige, at hvis det var et stort ønske for min kæreste at komme tættere på sine forældre og det ovenikøbet betød mere økonomisk frihed, så ville jeg ikke sætte mig imod det ønske. 40 min er jo hurtigt overstået i bil Har du snakket mere med ham?

Ja jeg har nævnt kort, at jeg har haft kig på huse, som er billigere og ligger tættere på hans søn og mine forældre, men det synes ikke pt. var en god idé, og så har vi ikke snakket mere om det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.