godeftermiddag piger..
Jeg er så ked af det i tiden da jeg fuldstændig har valgt den forkerte videregående uddannelse for 2. gang i træk. Jeg startede med at bruge 2 år på at læse til ergoterapeut, men det blev for svært og alt for anatomisk for mig dengang. Så besluttede jeg mig for at bgynde på pædagoguddannelsen i sommers og glædede mig helt vildt til at starte. men blev så skuffet føler ikke at jeg lære en skid, skolen læser ikke vores opgaver og teorien er meget flyvsk og filosofisk. Det er alt for uhåndgribeligt for mig. derudover har jeg hørt at lønnen er dårlig og at det er svært at få arbejde.
Så jeg har besluttet mig for at stoppe. men men men, jeg sidder i hus med min kæreste og vi skal have barn til september. Så det er lidt dårlig timing, men hvis jeg ikke dropper ud nu har jeg ikke nok SU til sygepjerske uddannelsen som jeg gerne vil ind på til feb 2016. Jeg har et job som giver mig 3000kr udbetalt om måneden og vil muligvis godt kunne få flere vagter.
Men jeg er så bange for at fortælle det til min kæreste som igen vil blive skuffet over at jeg hoppe fra og at han kan se at jeg bliver senere færdig. Men hvis han ikke vil acceptere det, ja så må jeg gå fra ham
jeg vil have en uddannelse jeg synes godt om.. det er så vigtigt for mig..
Hvad havde i andre gjort????????. er 3 måneders gravid.
håber på gode råd
Anmeld