Mistet tlf - hjælp til billig ny tlf

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2015

Skouboe

IT-nørd skriver:

Android er det samme i alle telefoner. Er selv til iPhone men synes Honor 6 var overraskende fornuftig og lå godt i hånden. 

Du kan evt selv se den i Elgiganten

Android er Android, det er rigtigt, men der er alligevel himmelvid forskel på hvad de forskellige fabrikanter får ud af den. Jeg har haft både Samsung, Sony og HTC Android telefoner og softwaren kan ikke sammenlignes.

TS, hvis du er glad for HTC, så køb One Mini. Den er ikke meget dyrere end honor 6 og den er stadig super og ligner det du kender.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2015

tumle

Anonym skriver:

Jeg har lidt kvaler med brugt tlf. Dels fordi der ofte er sælgere der snyder, dels fordi det kan være de sælger tlf.'er som min - en de har fundet og egentlig burde indlevere til hittegods. Så umiddelbart vil jeg gerne have en ny 

Men den behøver ikke nødvendigvis at være brugt.

Min egen har jeg eksempelvis købt på dba.dk i uåbnet emballage og med kvittering. ��

Anmeld

3. marts 2015

Mettefpigen

Jeg har lige købt en Samsung galaxy x5 mini til 2600 og er rigtig glad for den ☺ den har også android, vandtæt og lang batteri tid...

Anmeld

4. marts 2015

Anonym trådstarter

tumle skriver:

Men den behøver ikke nødvendigvis at være brugt.

Min egen har jeg eksempelvis købt på dba.dk i uåbnet emballage og med kvittering. ��

Altså med kvittering ville jeg også godt turde   Må kigge på det senere, er ikke helt kommet mig over at miste pung, tlf osv. Det er helt forfærdeligt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.