Mistet tlf - hjælp til billig ny tlf

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.638 visninger
13 svar
2 synes godt om
3. marts 2015

Anonym trådstarter

Jeg har for første gang nogensinde mistet en tlf. og hold op hvor er det forfærdeligt!! Og hvor er man bare handicappet uden. Jeg kan dog ikke undvære en i særlig lang tid så er nødt til at købe en ny. Men... hvor er de dog sindssygt dyre!!

Er der nogen der ved hvor man kan købe en HTC smartphone - helst en one - et sted hvor det ikke koster en million? Vil helst købe den på en gang frem for afbetale i hundrede år, men jeg synes 4000-5000 er alt for meget, det har jeg ikke råd til.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2015

tumle

Anonym skriver:

Jeg har for første gang nogensinde mistet en tlf. og hold op hvor er det forfærdeligt!! Og hvor er man bare handicappet uden. Jeg kan dog ikke undvære en i særlig lang tid så er nødt til at købe en ny. Men... hvor er de dog sindssygt dyre!!

Er der nogen der ved hvor man kan købe en HTC smartphone - helst en one - et sted hvor det ikke koster en million? Vil helst købe den på en gang frem for afbetale i hundrede år, men jeg synes 4000-5000 er alt for meget, det har jeg ikke råd til.

Hvad med dba.dk der er tit penge at spare. ��

Anmeld

3. marts 2015

Skouboe

Ellers så køb en HTC one mini, den er væsentligt billigere og rigtigt god - og ikke spor lille

Anmeld

3. marts 2015

Anonym trådstarter

tumle skriver:

Hvad med dba.dk der er tit penge at spare. ��

Jeg har lidt kvaler med brugt tlf. Dels fordi der ofte er sælgere der snyder, dels fordi det kan være de sælger tlf.'er som min - en de har fundet og egentlig burde indlevere til hittegods. Så umiddelbart vil jeg gerne have en ny 

Anmeld

3. marts 2015

IT-nørd

Anonym skriver:

Hvis du er til Android, så er Honor 6 er et kig værd. Den koster 2.500 (måske kan findes billigere) og den har super gode anmeldelser i mange tests. Jeg så den selv i brug og må indrømme, at du får meget for pengene. 

http://www.elgiganten.dk/product/mobil-gps/mobiltelefoner/HUAHON6BK/honor-6-smartphone-sort

Anmeld

3. marts 2015

Anonym trådstarter

IT-nørd skriver:

Hvis du er til Android, så er Honor 6 er et kig værd. Den koster 2.500 (måske kan findes billigere) og den har super gode anmeldelser i mange tests. Jeg så den selv i brug og må indrømme, at du får meget for pengene. 

http://www.elgiganten.dk/product/mobil-gps/mobiltelefoner/HUAHON6BK/honor-6-smartphone-sort

Jeg er helt sikkert til Android. Men er der ikke noget med at android er med HTC sense når man bruger en HTC tlf? Eller noget i den stil (er ikke så stærk til den slags). Tror du jeg vil kunne bruge almindeligt android rimeligt nemt alligevel? Må indrømme jeg har været meget glad for HTC men Honor 6 er mere mit prisleje pt.

Anmeld

3. marts 2015

IT-nørd

Anonym skriver:

Jeg er helt sikkert til Android. Men er der ikke noget med at android er med HTC sense når man bruger en HTC tlf? Eller noget i den stil (er ikke så stærk til den slags). Tror du jeg vil kunne bruge almindeligt android rimeligt nemt alligevel? Må indrømme jeg har været meget glad for HTC men Honor 6 er mere mit prisleje pt.

Android er det samme i alle telefoner. Er selv til iPhone men synes Honor 6 var overraskende fornuftig og lå godt i hånden. 

Du kan evt selv se den i Elgiganten

Anmeld

3. marts 2015

Anonym trådstarter

IT-nørd skriver:

Android er det samme i alle telefoner. Er selv til iPhone men synes Honor 6 var overraskende fornuftig og lå godt i hånden. 

Du kan evt selv se den i Elgiganten

Tusind tak for rådet! Er meget interesseret. Nu er jeg jo 100% HTC i stedet for iphone, men det kan jo være vi kan mødes ved begge at kunne lide Honor 6 

Jeg vil helt klart se om jeg kan komme i Elgiganten og kigge nærmere på den.

Anmeld

3. marts 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Nu ved jeg godt at du skriver htc. Men hvis det ikke død og pine skal være det mærke, så kan jeg anbefale en sony xperia z1 compact. Eller bare z1'eren. Eller z2.

z1 compact er klart den billigeste, og da jeg købte den for ca 1 år siden kostede den 2000 kr. Den fungerer upåklageligt, har et super primo kamera, er let at betjene og kan tåle vand

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.