Menopur, nogle gode erfaringer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2015

RR12

Holst85 skriver:

Åh dejligt at høre en solstråle historie..

jeg fik taget 15 æg ud 2 forsøg dog kun 4 cellet og 3 forsøg kun 3 men ingen udviklet sig.

nu håber jeg på gode og finde æg der udvikler sig fint. Hvis der er, vil vi gerne ha sat 2 æg op hvis det kan lade sig gøre.

Kan godt forstå at du gerne vil have lagt to æg retur hvis der er til det Vi måtte dog lige tænke over det en ekstra gang da vi har en dejlig dreng i forvejen.. Som blev født lidt for tidligt (5 uger) så var lidt nervøs ved tanken om 2 babyer i maven, mest for om jeg kunne holde på dem Men nu  ligger der én dejlig lillebror og hygger sig inde i hulen og alt er fint Har I børn i forvejen eller er det jeres første?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2015

Holst85

RR12 skriver:

Kan godt forstå at du gerne vil have lagt to æg retur hvis der er til det Vi måtte dog lige tænke over det en ekstra gang da vi har en dejlig dreng i forvejen.. Som blev født lidt for tidligt (5 uger) så var lidt nervøs ved tanken om 2 babyer i maven, mest for om jeg kunne holde på dem Men nu  ligger der én dejlig lillebror og hygger sig inde i hulen og alt er fint Har I børn i forvejen eller er det jeres første?

Jeg har ingen børn men Lars har 3 i forvejen. En der ikke bor hjemme og to piger vi har fuldtids da deres mor døede for 2 år siden..

var du også på menopur og hvordan gik dit forløb med æg osv??

Anmeld Citér

24. marts 2015

RR12

Holst85 skriver:

Jeg har ingen børn men Lars har 3 i forvejen. En der ikke bor hjemme og to piger vi har fuldtids da deres mor døede for 2 år siden..

var du også på menopur og hvordan gik dit forløb med æg osv??

Ked af at hører om børnenes mor... Godt at de har jer! Altså har kun været igennem 2 ivf forsøg ialt. Det første med gonal f og det sidste med menupor ( faktisk kopiproduktet af det) jeg fik faktisk færre æg af det, men åbenbart bedre kvalitet da det ene æg jo udviklede sig til en særdeles aktiv baby i maven Ud af de 4 æg i 2 forsøg var det kun to der klarede den og blev lagt op. De to der ik blev til noget blev befrugtet forkert og et blev slet ik befrugtet så det var lidt nervepirrende

Anmeld Citér

24. marts 2015

Holst85

RR12 skriver:

Ked af at hører om børnenes mor... Godt at de har jer! Altså har kun været igennem 2 ivf forsøg ialt. Det første med gonal f og det sidste med menupor ( faktisk kopiproduktet af det) jeg fik faktisk færre æg af det, men åbenbart bedre kvalitet da det ene æg jo udviklede sig til en særdeles aktiv baby i maven Ud af de 4 æg i 2 forsøg var det kun to der klarede den og blev lagt op. De to der ik blev til noget blev befrugtet forkert og et blev slet ik befrugtet så det var lidt nervepirrende

Jeg er færdig med behandlingen og som dig fik jeg også færre æg men i meget bedre kvalitet da de 6 æg jeg fik ud blev der 3 der blev befrugtet og delt sig, men det sidste æg kunne de ikke fryse ned da det var for dårligt.. 

Jeg fik lagt 2 flotte 4 cellede æg op og går nu og venter på svar, var dine æg også 4 cellede æg.. 

Jeg går og krydser fingre og håber virkelig at pigerne får i år en lillebror eller en lille søster.. 

Anmeld Citér

24. marts 2015

ønskebørn74

Holst85 skriver:

Så er jeg på den igen.. Denne gang med et nyt præparatet, nemlig som overskrifter lyder menopur.

Nu håber vi på mange fine store brugbare æg denne her gang.. 

Ville bare høre om nogle havde prøvet det samme, altså gået fra gonal f og til menopur hvor der kom fine resultater ud af det.. 

Jeg håber på at vores juleønske går i opfyldelse i år.. 

Ja, det har vi og vi var igennem ufatteligt mange forsøg og aborterede flere gange.

Men bum, menopur og vi fik tvillinger af to af æggene og fik i det forsøg 6 æg på frys..

Anmeld Citér

24. marts 2015

Holst85

ønskebørn74 skriver:

Ja, det har vi og vi var igennem ufatteligt mange forsøg og aborterede flere gange.

Men bum, menopur og vi fik tvillinger af to af æggene og fik i det forsøg 6 æg på frys..

Fedt at høre så håber jeg at lykken er hos os og menopur ;-) 

Anmeld Citér

25. marts 2015

RR12

Uhhh hvor jeg krydser fingere for dig... Husker jo tydeligt den laaaange ventetid. Mine æg var et 6 cellet og 8 cellet... Men det tror jeg ik at du skal ligge så meget i.... 4 cellet er jo rigtig fint Må jeg spørge hvor du er i behandling henne?

Anmeld Citér

25. marts 2015

Holst85

RR12 skriver:

Uhhh hvor jeg krydser fingere for dig... Husker jo tydeligt den laaaange ventetid. Mine æg var et 6 cellet og 8 cellet... Men det tror jeg ik at du skal ligge så meget i.... 4 cellet er jo rigtig fint Må jeg spørge hvor du er i behandling henne?

Vi er knyttet til Copenhagen Fertility center 

Anmeld Citér

25. marts 2015

RR12

Holst85 skriver:

Vi er knyttet til Copenhagen Fertility center 

Ok... Vi var hos ivf syd i Fredericia!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.