Menopur, nogle gode erfaringer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.522 visninger
18 svar
2 synes godt om
3. marts 2015

Holst85

Så er jeg på den igen.. Denne gang med et nyt præparatet, nemlig som overskrifter lyder menopur.

Nu håber vi på mange fine store brugbare æg denne her gang.. 

Ville bare høre om nogle havde prøvet det samme, altså gået fra gonal f og til menopur hvor der kom fine resultater ud af det.. 

Jeg håber på at vores juleønske går i opfyldelse i år.. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2015

Mille:)

Holst85 skriver:

Så er jeg på den igen.. Denne gang med et nyt præparatet, nemlig som overskrifter lyder menopur.

Nu håber vi på mange fine store brugbare æg denne her gang.. 

Ville bare høre om nogle havde prøvet det samme, altså gået fra gonal f og til menopur hvor der kom fine resultater ud af det.. 

Jeg håber på at vores juleønske går i opfyldelse i år.. 

Jeg har før taget Menopur i forbindelse med IUI, men da gik jeg fra pergotime til menopur, og ikke fra gonal f til menopur... jeg fik flere og større foliker

Krydser fingre for dig

Anmeld Citér

3. marts 2015

ErDuHerIkkeSnart

Hej Holst

Jeg ruger på et Menopur-æg (kopimærket hedder Meropur, i øvrigt) lige nu og håber selvfølgelig at det er lykkens gang. Jeg fik 13 æg Menopur i denne omgang, hvilket jeg var meget tilfreds med. 

Kh Signe

Anmeld Citér

3. marts 2015

Holst85

ErDuHerIkkeSnart skriver:

Hej Holst

Jeg ruger på et Menopur-æg (kopimærket hedder Meropur, i øvrigt) lige nu og håber selvfølgelig at det er lykkens gang. Jeg fik 13 æg Menopur i denne omgang, hvilket jeg var meget tilfreds med. 

Kh Signe

Ja mine hedder også meropur.. Ej hvor fedt, tillykke, hvorlangt er du henne?? Og hvor mange gange har du været igennem.. 

Anmeld Citér

3. marts 2015

ErDuHerIkkeSnart

Holst85 skriver:

Ja mine hedder også meropur.. Ej hvor fedt, tillykke, hvorlangt er du henne?? Og hvor mange gange har du været igennem.. 

Det er andet IVF-forsøg - og jeg har ikke testet positiv, så det er nok for tidligt at glæde sig. Men jeg håber selvfølgelig på alt det bedste og skal til blodprøve i midten af næste uge 

Anmeld Citér

3. marts 2015

Holst85

ErDuHerIkkeSnart skriver:

Det er andet IVF-forsøg - og jeg har ikke testet positiv, så det er nok for tidligt at glæde sig. Men jeg håber selvfølgelig på alt det bedste og skal til blodprøve i midten af næste uge 

Jeg krydser fingre for dig, skriv lige hvordan det gik dig..

hvor mange enheder fik du?? 

Anmeld Citér

3. marts 2015

ErDuHerIkkeSnart

Holst85 skriver:

Jeg krydser fingre for dig, skriv lige hvordan det gik dig..

hvor mange enheder fik du?? 

I denne omgang fik jeg 150 enheder, der som jeg forstod det er "standard". I Sidste omgang fik jeg blot 112,5, da jeg normalt reagerer ret meget på ganske små doser 

Anmeld Citér

3. marts 2015

Holst85

Er der ikke andre der har erfaringer 

Anmeld Citér

4. marts 2015

RR12

Holst85 skriver:

Er der ikke andre der har erfaringer 

Hej��

jeg gik fra fra gonal f, hvor jeg fik 12 æg ud... ( fik lagt et 6 cellet op som desværre ikke blev til noget, og resten udviklede sig ikke, så forsøget sluttede der��) i 2 forsøg fik jeg menopur, fik kun 4 æg ud, tilgengæld var der to flotte æg, et 6 cellet og et 8 cellet... (Fik også 150 enheder da jeg reagerede ok på gonal f og var tæt på overstimulation....) Et af dem blev til lillebror i maven☺️ Er 23+2 i dag så for mig var det, det helt rigtige at skifte til�� rigtig meget held og lykke��

Anmeld Citér

4. marts 2015

Holst85

RR12 skriver:

Hej��

jeg gik fra fra gonal f, hvor jeg fik 12 æg ud... ( fik lagt et 6 cellet op som desværre ikke blev til noget, og resten udviklede sig ikke, så forsøget sluttede der��) i 2 forsøg fik jeg menopur, fik kun 4 æg ud, tilgengæld var der to flotte æg, et 6 cellet og et 8 cellet... (Fik også 150 enheder da jeg reagerede ok på gonal f og var tæt på overstimulation....) Et af dem blev til lillebror i maven☺️ Er 23+2 i dag så for mig var det, det helt rigtige at skifte til�� rigtig meget held og lykke��

Åh dejligt at høre en solstråle historie..

jeg fik taget 15 æg ud 2 forsøg dog kun 4 cellet og 3 forsøg kun 3 men ingen udviklet sig.

nu håber jeg på gode og finde æg der udvikler sig fint. Hvis der er, vil vi gerne ha sat 2 æg op hvis det kan lade sig gøre.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.