Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er også ked af at høre at du har mistet. Jeg har nu aborteret et par gange, og det har været virkelig hårdt synes jeg. Det gør også at jeg er ret nervøs denne gang, men man kan jo kun håbe.Håber også det bedste for dig, med snart to streger
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MK09 skriver: Hej allesammen! Havde en længe ventet ÆL her i torsdag/fredags (26./27.) og har nu her om søndagen 38,3 i feber og slem hoste og ondt i halsen det begyndte allerede så småt i går med 37,8... Men hvad tænker I? Er løbet så kørt for denne gang? Kan befrugtning/undfangelse osv. finde sted under disse forhold, eller ødelægger det det hele? Har taget panodil for at slå feberen ned! Nogle der har erfaring eller bare nogle tanker? Håber I vil hjælpe mig! KH!
Hej allesammen!
Havde en længe ventet ÆL her i torsdag/fredags (26./27.) og har nu her om søndagen 38,3 i feber og slem hoste og ondt i halsen det begyndte allerede så småt i går med 37,8... Men hvad tænker I? Er løbet så kørt for denne gang? Kan befrugtning/undfangelse osv. finde sted under disse forhold, eller ødelægger det det hele? Har taget panodil for at slå feberen ned!
Nogle der har erfaring eller bare nogle tanker? Håber I vil hjælpe mig!
KH!
Jeg blev syg da jeg blev gravid. Det er vidst meget normalt? mistede så senere. men blot for at fortælle der er håb.
MiaP skriver: Jeg blev syg da jeg blev gravid. Det er vidst meget normalt? mistede så senere. men blot for at fortælle der er håb.
Det er jeg ked af at høre Men tusind tak for dit svar
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128