xStinepigen skriver:
Altså jeg skal ikke kunne sige noget med sikkerhed, men tror da der er en chance for løbet muligvis kan være kørt da din krop bruger al energien på et bekæmpe bakterier e nu. Og når du tager Panodil forhindrer du kroppen okay bekæmpe det, DS kroppen skal op og "koge" for at slå dem ihjel. Ved lavere temperatur formere de sig bedre
Okay, tak for dit svar! Jeg håber nu ikke du har ret 
Tror dog nu at det er halsbetændelse jeg har - forårsaget af virus og ikke bakterier - da det er langt det mest normale og passer med at jeg er lidt snottet, hoster meget og feberen ikke kommer meget over 38.
Jeg tænker umiddelbart at det er selve temperaturforhøjelsen jeg er mest bekymret for, da jeg ikke ved om den varmere temperatur gør at kroppens miljø er for varmt til befrugtning og videre udvikling, så tror jeg vil fortsætte med at tage panodil, hvis min temp. kommer over 38 grader, da min almentilstand ikke er så dårlig udover hoste...
Selve ægget er jo lavet og sædcellerne er jo sendt afsted, så lige nu skal kroppen vel ikke arbejde så meget (før ægget sætter sig fast), så tænker det vigtigste må være at forholdene i kroppen ihvertfald ikke ødelægger det nyligt befrugtede æg - derfor prøver jeg at holde feberen nede som første prioritet.
så
for at der stadig er en chance!! Men tusind tak for dit input, jeg sætter meget pris på at du tog dig tid til at svare! 
Anmeld