Er den varm nok?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2015

April-baby

BinaMor skriver:

tror den bliver alt for stor. 1- 3 måned... og når jeg ser hvad den fylder der. ihvertfal hvis baby skal strammes ind i en autostol. men mine unger brugte også str 44 de første par uger (den første i en måned egentlig) så måske farvet af det.

Tror det er forskelligt. Men kan da godt være at den er for stor.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2015

Chevro

April-baby skriver:

Jeg sad og tænkte på hvad overs datter skulle ha på af overtøj på vej hjem fra sygehuset, os slog det mig vi har kun overtøj fra str 68 af, ups! Har så købt denne her, er den varm nok og god nok? Den er fra 1 mrd til 3 mrd (: 

Jeg skal have bebs ud her i Marts - og jeg har kun denne som overtøj, da hun jo nemt kan få et tæppe eller dynen over sig  

Der må heller ikke være for meget stof og fyld, når de sidder fastspændt (: Så denne var perfekt for os, da vi kører meget.

har købt den i 62, så hun kan have almindeligt tøj på under og stadig passe den mere end et par uger 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. marts 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg tror den bliver for varm. Derudovet bliver det svært at spænde baby irdentligt fast med det overtøj. 

Jeg tænker også del virker lidt stor ift. at det skal være til en nyfødt. 

Anmeld

3. marts 2015

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Den bliver for varm og stor i en autostol. Man skal passe på med, at give dem for meget på i autostolen, da de ikke bliver spændt ordentligt fast. Hellere noget tyndt tøj og så en dyne/tæppe over.

En anden ting er, at bedsteforældre har det med, at give deres børnebørn alt for meget tøj på og de har altså nogen gange svært ved, at huske fra deres egne børn var små (selvom de helt sikkert vil sige noget andet)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.