Er den varm nok?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

745 visninger
13 svar
8 synes godt om
28. februar 2015

April-baby

Jeg sad og tænkte på hvad overs datter skulle ha på af overtøj på vej hjem fra sygehuset, os slog det mig vi har kun overtøj fra str 68 af, ups! Har så købt denne her, er den varm nok og god nok? Den er fra 1 mrd til 3 mrd (: 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79

Gætter på du ska ha baby til april, og der vil jeg syntes at den var varm nok! Vh stine

Anmeld

28. februar 2015

anna111

Profilbillede for anna111

Hvornår har du termin ?

Anmeld

28. februar 2015

IT-nørd

Den er helt fin 

Børn bør ikke have det store overtøj i autostolen og du kan jo altid lægge et tæppe over hende når stolen er spændt fast. 

Anmeld

28. februar 2015

lineog4

April-baby skriver:

Jeg sad og tænkte på hvad overs datter skulle ha på af overtøj på vej hjem fra sygehuset, os slog det mig vi har kun overtøj fra str 68 af, ups! Har så købt denne her, er den varm nok og god nok? Den er fra 1 mrd til 3 mrd (: 

Mine fra november og oktober havde noget tilsvarende - vist endda tyndere. Min datter fra april havde "kun" bomuldstøj og en dyne på på vejen hjem i bilen, men det var også en varm april. Havde en alla den du har men hun fik den aldrig på.

Anmeld

28. februar 2015

April-baby

anna111 skriver:

Hvornår har du termin ?

April, men tror hun kommer her i Marts (:

Anmeld

28. februar 2015

April-baby

lineog4 skriver:

Mine fra november og oktober havde noget tilsvarende - vist endda tyndere. Min datter fra april havde "kun" bomuldstøj og en dyne på på vejen hjem i bilen, men det var også en varm april. Havde en alla den du har men hun fik den aldrig på.

Tænker bare at man jo aldrig kan vide om det bliver en varm April, men tror hun kommer i Marts måned (:

Anmeld

28. februar 2015

hekran

Hun kommer i hvert fald ikke til at fryse, hvis det bliver til april. Hvad med at heller give hende tøj på og så dække hende til med tæppe og hue, når hun er spændt fast?

Anmeld

28. februar 2015

April-baby

hekran skriver:

Hun kommer i hvert fald ikke til at fryse, hvis det bliver til april. Hvad med at heller give hende tøj på og så dække hende til med tæppe og hue, når hun er spændt fast?

Synes bare ikke det lyder til at være så meget, hellere ikke da i min familie " min mors side " at vi fryser hurtig som baby, men ved self ikke om hun kommer til at gøre det, kan jo tage den med?

Anmeld

28. februar 2015

BinaMor

tror den bliver alt for stor. 1- 3 måned... og når jeg ser hvad den fylder der. ihvertfal hvis baby skal strammes ind i en autostol. men mine unger brugte også str 44 de første par uger (den første i en måned egentlig) så måske farvet af det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.