Anonym skriver:
Kan jeg godt forstå. Jeg er simpelthen også et utålmodigt menneske (ved godt nogle kæmper i flere år
).
Hmm måske jeg alligevel skulle prøve mig frem med nogle tests for at være sikker på min æl dag
hehe
Min teori er at med både temp måling og ÆL så kan du den første månede finde din ÆL dag - det er meget nemt og billigt med temp måler, - hvor at hvis du kun bruger tests kan du komme til at bruge flere tests... 
Åh ja tålmodigheden er altså heller ikke stor her, tror bare også månederne går hurtigt også, der sker så meget andet 
Sidder lige nu og er helt i tvivl om vi alligevel ramte min ÆL her for nogle dage siden...
Jeg havde muligvis en biokemisk i December, da jeg sådan set ikke var i tvivl om at der skete noget i min krop, meget murren og jag i underlivet - men endte i 2x underlige mens perioder de følgende måneder - nu har jeg haft en normal cyklus og målt min temp og brugt to tests og gætter på at det er ca den 12. dag ... vi har så ikke været sammen der, så tænker at det ikke har kunne lade sig gøre i denne månede men nu var jeg jo klar over ca dagen så kunne vi jo satser på at ramme næste månede... men nu har jeg det underligt i underlivet og let ømme bryster.. arg - så lige meget hvad er det altså en rutsjebane!!!!! 

Anmeld