børne-forsikring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2009

Vingummien

Dutte84 skriver:

Hvad forsikring er det ved?

Det er ved tryk vi har den på Emil

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2009

Mira0911

suanne85 skriver:

Det er ved tryk vi har den på Emil

Anmeld

30. august 2009

ekzunz

Vi har alle vores 5 børneforsikringer hos Alm.Brand. En forsikring koster ca. 1.100 kr. pr. år, men så har de en smart ordning af man kun skal betale for det 1. barn - så er resten gratis. Det er jo en riiiiiigtig god forretning for os

Og jeg har selvfølgelig tjekket at betingelserne er i orden....

Anmeld

30. august 2009

lonemus

Jep, det har vi haft siden de blev født. Vi har hos GF, men kan ikke huske, hvad vi giver om året...det er i hvert fald ikke særlig meget.

Foruden dette er vi alle medlem hos Sygesikringen Danmark med udvidet operationsdækning. Her er børnene gratis forsikret indtil de bliver 15 år

Lone

Anmeld

30. august 2009

ann-kristina

Vi har ved tryk, hvor vi også selv er forsikret. Det koster vist ca 800 pr år og så er det ligegyldigt hvor mange børn man har

Anmeld

30. august 2009

Kristina V

Vi har sådan en ulykkes forsikring til Karoline, og så er jeg ved at tegne en ny!

Den nye er jeg ikke 100 % inde i endnu, men ska have møde med forsikringsmanden i denne uge.
Det er noget med at hvis jeg går bort så får Karoline en sum punge hver måned ind til hun er 21 år, og nogle andre fine ting i.
Vi er i alm. Brand.

Anmeld

30. august 2009

Zeta

Kristina V skriver:

Vi har sådan en ulykkes forsikring til Karoline, og så er jeg ved at tegne en ny!

Den nye er jeg ikke 100 % inde i endnu, men ska have møde med forsikringsmanden i denne uge.
Det er noget med at hvis jeg går bort så får Karoline en sum punge hver måned ind til hun er 21 år, og nogle andre fine ting i.
Vi er i alm. Brand.

Det er din livsforsikring der udbetaler til efterladte og har ikke meget med fritids- lykkeforsikringen på barnet at gøre. Husk det vigtige, at forældrene dækker hinanden ind, så man har råd til at bo i boligen og i uskiftet bo ved dødsfald + de andre evt. gældsforpligtelser

Anmeld

31. august 2009

Vingummien

Dutte84 skriver:

Hvorfor da

Anmeld

31. august 2009

Mira0911

suanne85 skriver:

Hvorfor da

Bare lige for at høre... skal jo selv have tegnet en til Julie... Var det guf aftensmaden igår?

Anmeld

31. august 2009

Vingummien

Dutte84 skriver:

Bare lige for at høre... skal jo selv have tegnet en til Julie... Var det guf aftensmaden igår?

ah oki hehe.

Ja det var oki, blev desværre ikke hjemmelavet alligevel, blev Sunset fordi tiden løb fra os og vi skulle til fødselsdag om aftens. Suk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.