Vi har endelig fået vores dejlige lille pige. Hun er en uge i dag, og hun er så skøn og dejlig! Ingen tvivl om hun er vores bedste beslutning, og vi elsker hende mere end noget andet!
Fødslen gik desværre ikke som planlagt.. Det endte ud i et kejsersnit, efter jeg fik en epidural blokade, begyndte hendes hjerterytme at falde, og den ville ikke stige ret meget igen. Det var værst når jeg lå på ryggen.. Så de besluttede sig for at nu skulle hun ud. Var også kun 3 cm åben, selvom jeg havde fået a vide at jeg 5 cm åben.. Men at få hende ved kejsersnit, var en god beslutning, da jeg forintet i verden ville at hun havde det dårligt!
Vi kom hjem søndag og har nu haft hele ugen med hende her hjemme. Sp har været her og alt så fint ud..
Men de sidste par dage synes jeg har været hårde. Ingen søvn og hun hænger i patten hele tiden! Hun er værst om aftenen/natten, der kan vi dælme sidde med hende længe inden hun overhovedet overvejer at sove! Jeg er gået igang med at bruge ammebrikker, da det var alt for ubehageligt at hun suttede på selve brystet, da det gjorde utrolig ondt..
Men så her i løbet af de sidste par dage har jeg bare kunne græde over ingenting! Virkelig!! Igår græd jeg over ingenting, og i dag græd jeg over at min mand spurgte om han måtte gå ud og arbejde lidt. Han var så utrolig god til at kunne se at jeg blev ked af det, og sad så også ved mig lidt, og holdte om mig.. Jeg ved virkelig ikke hvorfor, men der skal absolut ingenting til at jeg bare kan bryde i gråd.. Den bette sover endda, så det er jo ikke derfor.. Jeg ved virkelig ikke hvad der er med mig.. Men jeg synes virkelig ikke det er fedt, at uanset hvad min mand spørg om, kan jeg næsten bryde i gråd.. Jeg ved ikke om det er fordi min krop er træt eller om det er fordi jeg er bange for at sp får et dårligt indtryk af os og fjerne hende.. Men hold da op hvor er jeg træt a at jeg ikke kan holde tårene tilbage mere..
Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre a mig selv..
Håber i alle får en lækker dag.
Anmeld