Update: akasse forlanger adgang til mail.,

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. februar 2015

migxher

Og den tilhørende bekendtgørelse om digital kommunikation, tænker den måske kan være relevant?

https://www.retsinformation.dk/Forms/R0710.aspx?id=160620

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2015

Newsence

migxher skriver:

Og den tilhørende bekendtgørelse om digital kommunikation, tænker den måske kan være relevant?

https://www.retsinformation.dk/Forms/R0710.aspx?id=160620

Puha ja det er jo ikke helt tydeligt om de må eller ej.. Tror måske bare det er mig der ikke forstår teksten 100% 

men tak for forsøget... Må rådfører mig med en i morgen... 

Anmeld

27. februar 2015

årgang84

Profilbillede for årgang84

Nu kan det godt være jeg bliver sablet ned. Men hvorfor har han ikke været til et haste møde hvor han logger ind. Uden de der kode men ser den originale mail der er blevet sendt med datoer.. Så burde den fis da være slået. Ved godt det er en looset situation. Men hellere den ovenstående også klage end ingen penge. 

Anmeld

27. februar 2015

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
newsence skriver:

Ja så blev vi ringet op i dag. De ville have os derind til dem således at min mand kunne logge på sin mail mens en medarbejder kiggede på og så ville de se at mailen var der..

min mand argumenterede at det havde de jo set via det billede han havde indsendt og nægtede dem fortsat adgang til sin mail konto.. De blev ved med at sige at det var i hans interesse at være behjælpelig, hvilket vi mener vi HAR været men nok må være nok..

så i telefonen fik han afvide at de afviser ham og nægter at anerkende ham som dagpenge berettiget. Dette har vi self bedt om at få på skrift samt refaret af samtaler og div.. Så det ventervi på nu ..

øv altså hvor er vi kede lige nu.. Vi er jo helt låst.. De 14 dage er gået for længe siden nu så vi kan ikke engang finde en anden a-kasse.. Vi er bundet på hænder og fødder uden nogen mulighed for at gå andre veje en klagevejen hvilket jo kan tage laaaang tid...

sidder der nogen derude der ved hvad vej vi skal gå nu ??? For vi er helt lost og nede lige nu...

i ringer til en anden a-kasse og forklarer at i har søgt i tide men ikke fik det og om de vil tage jer ind.

jeg ved at HK hjælper og tager ind hvis man kan vise at man har søgt til tiden....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.