Update: akasse forlanger adgang til mail.,

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.042 visninger
13 svar
20 synes godt om
26. februar 2015

Newsence

Ja så blev vi ringet op i dag. De ville have os derind til dem således at min mand kunne logge på sin mail mens en medarbejder kiggede på og så ville de se at mailen var der..

min mand argumenterede at det havde de jo set via det billede han havde indsendt og nægtede dem fortsat adgang til sin mail konto.. De blev ved med at sige at det var i hans interesse at være behjælpelig, hvilket vi mener vi HAR været men nok må være nok..

så i telefonen fik han afvide at de afviser ham og nægter at anerkende ham som dagpenge berettiget. Dette har vi self bedt om at få på skrift samt refaret af samtaler og div.. Så det ventervi på nu ..

øv altså hvor er vi kede lige nu.. Vi er jo helt låst.. De 14 dage er gået for længe siden nu så vi kan ikke engang finde en anden a-kasse.. Vi er bundet på hænder og fødder uden nogen mulighed for at gå andre veje en klagevejen hvilket jo kan tage laaaang tid...

sidder der nogen derude der ved hvad vej vi skal gå nu ??? For vi er helt lost og nede lige nu...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2015

An&Jo

Jeg havde skisme sendt sagen til ekstra bladet, de elsker sådanne historier, for i har gjort mere end rigeligt!! 

Anmeld

26. februar 2015

migxher

Var det mig var jeg nok bare taget der ind, logget ind og vist dem den skide mail.
Jeg kan sagtens forstå at det er lidt en princip sag for jer, men for mig ville det være vigtigere at komme ind i den a kasse og have et forsørgelsesgrundlag. 
Men på den anden side så lyder det ikke ligefrem som en a kasse jeg ville have lyst til at være medlem af sådan som de behandler jer.

Anmeld

26. februar 2015

Missy_B

newsence skriver:

Ja så blev vi ringet op i dag. De ville have os derind til dem således at min mand kunne logge på sin mail mens en medarbejder kiggede på og så ville de se at mailen var der..

min mand argumenterede at det havde de jo set via det billede han havde indsendt og nægtede dem fortsat adgang til sin mail konto.. De blev ved med at sige at det var i hans interesse at være behjælpelig, hvilket vi mener vi HAR været men nok må være nok..

så i telefonen fik han afvide at de afviser ham og nægter at anerkende ham som dagpenge berettiget. Dette har vi self bedt om at få på skrift samt refaret af samtaler og div.. Så det ventervi på nu ..

øv altså hvor er vi kede lige nu.. Vi er jo helt låst.. De 14 dage er gået for længe siden nu så vi kan ikke engang finde en anden a-kasse.. Vi er bundet på hænder og fødder uden nogen mulighed for at gå andre veje en klagevejen hvilket jo kan tage laaaang tid...

sidder der nogen derude der ved hvad vej vi skal gå nu ??? For vi er helt lost og nede lige nu...

I mange kommuner findes der en gratis advokathjælp, jeg ville se om der var en sådan og forhøre mig der, da a-kassens handlinger vidst ikke er helt efter loven ?!

Anmeld

26. februar 2015

Rockertand

newsence skriver:

Har I ikke forlangt at snakke med en overordnet? 

Anmeld

26. februar 2015

Newsence

Rockertand skriver:

Har I ikke forlangt at snakke med en overordnet? 

det var desværre den overordnede i den afdeling der ringede til os i dag... 

Anmeld

26. februar 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB

Ring til ekstra bladet. 

Det er jo helt sindssygt, at de forlanger at få adgang til mailen!

Anmeld

26. februar 2015

Newsence

ES90 skriver:

Ring til ekstra bladet. 

Det er jo helt sindssygt, at de forlanger at få adgang til mailen!

har skam også overvejet det.. gad bare godt vide om det er lovligt det de gør og hvis ikke.. Hvilken lov de overtræder for ville hade at gøre det "offentligt i Bt" hvis det viser sig at de godt må ( selvom det ville være SÅ grotesk) 

Det kan værste er at de påstår det ikke er fordi de ikke tror os. De tror bestemt ikke vi snyder dem... SIGER DE. Men allligevel er alle beviser fremsendt blvet erklæret for ikke gode nok tiltrods for at de har fået 100% hvad de har bedt om- HVER gang undtagen adgang til mailkonto med personlig følsomme oplysninger i.. 

Anmeld

26. februar 2015

SandraXOXO

Hvilken a-kasse er det? For dem vil jeg da gerne holde mig fra! Sikke en røvet service Er det rockere de har ansat?! 

Anmeld

26. februar 2015

migxher

Du kan prøve at kigge i Bekendtgørelse af lov om arbejdsløshedsforsikring m.v.

https://www.retsinformation.dk/forms/r0710.aspx?id=162169#Kap16a

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.