kæresten kaster op

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2015

debbie19

newsence skriver:

mørk tis kan være tegn på mange ting. blandt andet tarmslyng, hvilket resten af det du beskriver også godt KUNNE lyde som. Men det kunne også være andre ting.. 

JEG ville i den grad tage ham til lægen NU mest grundet at tis ikke skal være orange. Farven på vores afføring og urin er godt tegn på at noget er galt. så afsted med ham. hellere før end senere.

derudover så har vi det alle forskelligt med ting. og din ting er bræk, men at flygte fra det hjælper ikke. Du må prøve at arbejde med dig selv. Kig indad og find ud af hvad det er og ja øv dig.. Siger ikke du skal stå og holde hans hoved mens han brækker sig men når det sker skal du trække vejret dybt og slappe af og huske at det er din krop der reagere men at du godt kan tage kontrollen over det..

og så for guds skyld forlad ham ikke heller ikke bare et par dage.. Det ville gøre mig så gal hvis manden bare tog et andet sted hen når jeg var syg. I er sammen også når I er syge. Du må igennem det og forsøge at kontrollere den reaktion

han vil ikke til lægen  nu jeg så heldig at min kæreste ved hvordan jeg reagere på opkast og jeg har hentet kiks cola og chips og æbler men han har ikke lyst til noget hvilket jo er forståeligt han har dog hapset 5 mariekiks og lidt cola.. jeg kunne ikke drømme om at forlade ham som i flytte.. jeg er bare rigtig træt nu og min krop ryster stadigvæk.. det med at se på jo tak det har jeg så gjord for han overbrækket sig heldigvis i den spand jeg nåde at fange men nåde ikke at give ham den så holdt den faktisk hvilket nok udløste rysten og frysen.. jeg har prøvet at slappe af jeg har gået ud til ham når han kaster op og høre om der noget jeg kan gøre men man er jo lidt magte løs og især når man ryster og fryser så voldsomt.. jeg har ikke lukket et øje fordi jeg ville være sikker på han var okay.. han har heller ikke sovet men han hviler sig nu håber han er ovre det værste men har på fornemmelsen at vis han spiser noget så vil det starte igen..  jeg prøvet google kan se jeg ikke er den eneste der har det sådan .. det er en angst/fobi

og tænker den stammer fra min barndom min mor var alkoholiker og brækket sig rigtig ofte og lige ved siden af mit værelse 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2015

Newsence

debbie19 skriver:

han vil ikke til lægen  nu jeg så heldig at min kæreste ved hvordan jeg reagere på opkast og jeg har hentet kiks cola og chips og æbler men han har ikke lyst til noget hvilket jo er forståeligt han har dog hapset 5 mariekiks og lidt cola.. jeg kunne ikke drømme om at forlade ham som i flytte.. jeg er bare rigtig træt nu og min krop ryster stadigvæk.. det med at se på jo tak det har jeg så gjord for han overbrækket sig heldigvis i den spand jeg nåde at fange men nåde ikke at give ham den så holdt den faktisk hvilket nok udløste rysten og frysen.. jeg har prøvet at slappe af jeg har gået ud til ham når han kaster op og høre om der noget jeg kan gøre men man er jo lidt magte løs og især når man ryster og fryser så voldsomt.. jeg har ikke lukket et øje fordi jeg ville være sikker på han var okay.. han har heller ikke sovet men han hviler sig nu håber han er ovre det værste men har på fornemmelsen at vis han spiser noget så vil det starte igen..  jeg prøvet google kan se jeg ikke er den eneste der har det sådan .. det er en angst/fobi

og tænker den stammer fra min barndom min mor var alkoholiker og brækket sig rigtig ofte og lige ved siden af mit værelse 

Jeg tror ærlig talt at du ville have det endnu værre hvis du ikke var hjemme. Hvor du ikke kan sove fordi du vil være sikker på han er ok hvordan ville du så have det hvis han var alene hjemme? Det lyder ikke som om at flygte fra det ville hjælpe dig overhoved...

synd han ikke vil til lægen.. Bør han især hvor det er tarmslyng eller andet for så bliver det kun værre... Men selv kan du ikke bestemme det for ham men jeg håber du vil prøve kraftigt at overbevise ham om at farveforandring i urinen er noget man bør reagere på..

Anmeld

25. februar 2015

debbie19

newsence skriver:

Jeg tror ærlig talt at du ville have det endnu værre hvis du ikke var hjemme. Hvor du ikke kan sove fordi du vil være sikker på han er ok hvordan ville du så have det hvis han var alene hjemme? Det lyder ikke som om at flygte fra det ville hjælpe dig overhoved...

synd han ikke vil til lægen.. Bør han især hvor det er tarmslyng eller andet for så bliver det kun værre... Men selv kan du ikke bestemme det for ham men jeg håber du vil prøve kraftigt at overbevise ham om at farveforandring i urinen er noget man bør reagere på..

Tak for jeres svar

Anmeld

25. februar 2015

CaWi

Nu hvor du fortæller at du altid har haft det sådan pga din mors drikkeri, så synes jeg faktisk du burde søge noget hjælp.

Det er ikke normalt at reagere sådan, pga opkast der skyldes sygdom. Hvad når der kommer børn der kaster op? De kan jo ikke have en mor der " stikker halen mellem benene" fordi hun selv bliver fysisk utilpas.

Så mit råd vil klart være at få lidt hjælp, således at du kan være der for din kæreste når han er syg, og ikke selv bliver"syg" over det.

Anmeld

25. februar 2015

Muffinmus

Jeg synes klart et læge besøg med en lille urinprøve ville være en god ide hvis det mere end et par dage. Det er ok at have mørk urin en kort tid pga væskemangel, men rødlig er ikke den bedste farve og kan være tegn på mange ting der skal ses på.

Anmeld

25. februar 2015

debbie19

CAWI skriver:

Nu hvor du fortæller at du altid har haft det sådan pga din mors drikkeri, så synes jeg faktisk du burde søge noget hjælp.

Det er ikke normalt at reagere sådan, pga opkast der skyldes sygdom. Hvad når der kommer børn der kaster op? De kan jo ikke have en mor der " stikker halen mellem benene" fordi hun selv bliver fysisk utilpas.

Så mit råd vil klart være at få lidt hjælp, således at du kan være der for din kæreste når han er syg, og ikke selv bliver"syg" over det.

Jeg har længe overvejet hypnose  

Du  har ret  I Det med børn og har også haft DDet I tankerne også derfor Jeg spørg nu om Andre havde Det sådan for ved jo godt Det Ikke normalt men sidder  under Hans dyne sammen med ham  uden at ryst  men ved Vis Han kaster  op igen så vænner Det sikkert tilbage

Anmeld

25. februar 2015

debbie19

Så blev Jeg også ramt  dog uden opkast men ondt I maven og dårlig mave så Det er jo noget smitsom  skulle havde været til  undersøgelse  på  sygehuset imorgen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.