kæresten kaster op

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.270 visninger
16 svar
50 synes godt om
25. februar 2015

debbie19

Hej

Pludselig i går  aftes  begyndte Min kæreste at kaste  op 

Vi  Har været sammen I 6 år Han har kun brækket Sig 2 gange  før  Fordi Han var fuld

Han overbrækket Sig I går  aftes  og I Nat da Han var Ude  og tisse  Ikke siden men Jeg er så angst har rysted siden i  går  og Jeog Jeg fryser  har Ikke sovet I Nat trods Han lagde på  sofaen ' Jeg Kan simpelthen  Ikke Klare  Han kaster op Jeg tror hele  tiden Han gør. Jeg frygter Han begynder  igen  Han Siger Han har Det ok nu men Han har også kun spist 5 Marie kiks og 2 glas cola  Han Siger Hans tis er Mørk som I Orange rød ... Jeg har Det virkelig stramt med Han er syg  har lyst til  at forlade ham ... Andre Der kender denne føles  undskyld stave fejl skrevet fra træls mobil

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Hvad er du bange for? 

Hans ve og vel? Eller at han smitter dig? 

Anmeld

25. februar 2015

Mutti84

Må ærligt indrømme, at jeg heller ikke lige forstår, hvad indlægget går ud på? 

Hvad er det du er bange for? Og hvorfor får du lyst til at forlade ham???

Anmeld

25. februar 2015

SandraXOXO

Må indrømme jeg ikke helt forstår dig. Når min kæreste er syg holder jeg mig også gerne fra ham, og plejer ham på afstand fordi jeg ikke vil smittes. Men jeg får ikke lyst til at forlade ham. Tror du ikke han (og evt også dig) burde ta til lægen og fortælle lidt om hvad der er i vejen.  

Anmeld

25. februar 2015

debbie19

jeg ved ikke hvad der gør mig bange men ryster over hele kroppen og fryser og er anspændt jeg ved ikke hvorfor..og fik nok sagt forlade ham lidt hårdt mener ikke som i altid men mere som at sove ved en veninde eller ligne til han ikke kaster op mere 

Anmeld

25. februar 2015

alenemor42

Slap da af.... det er mave influenza.

Forkæl ham dog lidt i stedet og sprit dine hænder...

Stakkels mand at han skal straffes fordi han er syg

Anmeld

25. februar 2015

Janey

Profilbillede for Janey

Det kommer an på, om du mener forlade som i at afslutte forholdet eller som i at forlade rummet, når han kaster op, men det lyder på dit indlæg, som om det mest er det første. 

Nej jeg ville aldrig forlade min mand, fordi han var syg, men opkast er da ikke ret lækkert, så jeg ville da forsøge at undgå at være i rummet, når han kaster op. I de mange år jeg har været sammen med min mand, har han også kun 2 gange været så syg, at han har kastet op af det, og der fik jeg da mere trang til at gøre noget for ham, så han fik det bedre. 

Har du angst for sygdomme, for så synes jeg, at du skal snakke med nogen om det, før det går galt? Jeg har en kollega, hvis datter flyttede over til hendes far og ikke har talt med moderen i et par år nu, fordi moderen fik en blodprop. De stakkels syge kan jo ikke gøre for det, så jeg synes ikke, at man kan bebrejde dem, at de er syge 

Anmeld

25. februar 2015

Newsence

mørk tis kan være tegn på mange ting. blandt andet tarmslyng, hvilket resten af det du beskriver også godt KUNNE lyde som. Men det kunne også være andre ting.. 

JEG ville i den grad tage ham til lægen NU mest grundet at tis ikke skal være orange. Farven på vores afføring og urin er godt tegn på at noget er galt. så afsted med ham. hellere før end senere.

derudover så har vi det alle forskelligt med ting. og din ting er bræk, men at flygte fra det hjælper ikke. Du må prøve at arbejde med dig selv. Kig indad og find ud af hvad det er og ja øv dig.. Siger ikke du skal stå og holde hans hoved mens han brækker sig men når det sker skal du trække vejret dybt og slappe af og huske at det er din krop der reagere men at du godt kan tage kontrollen over det..

og så for guds skyld forlad ham ikke heller ikke bare et par dage.. Det ville gøre mig så gal hvis manden bare tog et andet sted hen når jeg var syg. I er sammen også når I er syge. Du må igennem det og forsøge at kontrollere den reaktion

Anmeld

25. februar 2015

Findusinde

Manglende væske, kan også sagtens gøre urin meget mørk og koncentreret...  så pøs godt med væske på ham, og bliv hjemme og pleje ham...  

Anmeld

25. februar 2015

TNBC

debbie19 skriver:

jeg ved ikke hvad der gør mig bange men ryster over hele kroppen og fryser og er anspændt jeg ved ikke hvorfor..og fik nok sagt forlade ham lidt hårdt mener ikke som i altid men mere som at sove ved en veninde eller ligne til han ikke kaster op mere 

Synes du skal snakke med nogen, hvis du virkelig overvejer at forlade ham, selv hvis det kun er nogle dage. Når man er syg, er det da rart at have nogen hvis man har brug for noget, og at ens kæreste ikke bare forlader en. Hvad med at hjælpe ham? Tage ham til lægen... 

Og prøv at find ud af hvad det er der gør dig angst, for synes det lyder lidt voldsomt det du skriver, så megrt at du ikke kan sove fordi han er syg. 

Og det er da klart at når man er syg, at man ikke harslyst til at spise..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.