Blomster til en mand - kikset? Mærkeligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2015

Panther

Profilbillede for Panther

Jeg synes ikke, der er noget problem ift maskulinitet, men som du nævner senere, ville jeg overveje, om det blev for intimt. Men det kan jo løses vha (krops)sprog, så der ikke opstår en akavet situation for nogle parter. Derudover synes jeg, det er en dejlig og betænksom gestus med netop den blomst, som han har nævnt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2015

Isabella_mor

Anonym skriver:

Jeg kender en dejlig mand, som har hjulpet mig meget i en svær periode. Han er terapeut og har givet mig samtaler som en vennetjeneste, da vi i forvejen kendte hinanden i arbejdsmæssig sammenhæng. Han læste et afsnit op af en bog om livskvalitet for mig og omtalte i den forbindelse en bestemt blomst, som han så indskød, at han ikke kendte. Jeg har købt en buket med netop den blomst til ham i dag og synes selv, det var en sød tanke. Jeg vil give ham den i morgen. 

Min mand og min store teenagesøn siger nu, at man altså IKKE giver en mand blomster! Det er for "tøset". Rødvin til mænd, blomster til kvinder! 

Omtalte mand er en lidt ældre, "blød" og åben, spirituel natur - det er altså ikke en murerarbejdsmand. Men jeg vil jo ikke gøre ham eller mig selv forlegen ved en helt igennem pinlig "gave". Hvad siger I? 

Han ville blive glad fordi at det er fra dig han lægger sikkert ikke vægt i at detverven blomst, men i at det er en gave fra dig  

Anmeld

25. februar 2015

Lililili

Som udgangspunkt, syntes jeg ikke, blomster til mænd er fantastisk. Mange mænd vil nok heller ikke sætte pris på dem. Men i denne situation, syntes jeg, det er helt perfekt 

Anmeld

25. februar 2015

Anonym trådstarter

OPDATERING: Han blev rigtigt glad!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.