drømme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2015

Kærlighediminmave

biniek skriver:

Jeg har haft flere drømme om børn og graviditeter, dog alle før vi begynte at prøve.

Det er mærkeligt. Generelt er ens drømme bare noget underligt noget nogengange

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2015

biniek

komnubaby skriver:

Det er mærkeligt. Generelt er ens drømme bare noget underligt noget nogengange

Læste lidt om at drømme om graviditeter den gang.

Der stod at mann drømmer om graviditerer m.m. når man er rigtig kreativ and stuff

Anmeld

25. februar 2015

Kærlighediminmave

biniek skriver:

Læste lidt om at drømme om graviditeter den gang.

Der stod at mann drømmer om graviditerer m.m. når man er rigtig kreativ and stuff

Sjovt hehe jeg er overhovedet ikke kreativ  

Anmeld

25. februar 2015

Lizzie1986

Sidst jeg drømte jeg var gravid, var jeg faktisk gravid! Drømte så også jeg hhv. abortede og så et dødt foster på en scanning, det passede så også da jeg havde en MA  Men ens underbevidsthed kan fortælle meget!

Anmeld

25. februar 2015

Kærlighediminmave

Lizzie1986 skriver:

Sidst jeg drømte jeg var gravid, var jeg faktisk gravid! Drømte så også jeg hhv. abortede og så et dødt foster på en scanning, det passede så også da jeg havde en MA  Men ens underbevidsthed kan fortælle meget!

Puha det er jeg ked af at høre, tror dog ikke jeg er gravid. Da jeg har meget uregelmæssig menstruationer og nok ikke har ægløsning hver gang, plus at jeg fik min mens.  

Anmeld

25. februar 2015

Linkaa

komnubaby skriver:

Øv hvor er det træls, 3 nætter i træk har jeg drømt at jeg enten var gravid eller havde et barn, to gode drømme og et mareridt. Total mærkeligt. 

Inden jeg fandt ud af jeg var gravid, drømte jeg det først;-) Jeg har også drømt at en veninde var gravid, og 8 mdr efter kom hendes søn til verden. Det samme er sket imens jeg boede i udlandet, og drømte min kat i DK fik killinger i et skab. Dagen efter ringede min mor og fortalte at katten havde fået en killing i toiletskabet :-D 

Så mon ikke du skal prøve at teste? ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.