drømme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

840 visninger
15 svar
2 synes godt om
24. februar 2015

Kærlighediminmave

Øv hvor er det træls, 3 nætter i træk har jeg drømt at jeg enten var gravid eller havde et barn, to gode drømme og et mareridt. Total mærkeligt. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2015

Mulle0802

komnubaby skriver:

Øv hvor er det træls, 3 nætter i træk har jeg drømt at jeg enten var gravid eller havde et barn, to gode drømme og et mareridt. Total mærkeligt. 

Drømmer jeg er gravid ofte 

Håber drømmen snart bliver virkelig 

Anmeld

24. februar 2015

Kærlighediminmave

Mulle0802 skriver:

Drømmer jeg er gravid ofte 

Håber drømmen snart bliver virkelig 

Det er bare sjovt at vi snart har forsøgt et år og har aldrig drømt om det, men nu har jeg drømt det tre nætter i træk, drømte om det idag da jeg tog en middags lur også 

Anmeld

24. februar 2015

Mulle0802

komnubaby skriver:

Det er bare sjovt at vi snart har forsøgt et år og har aldrig drømt om det, men nu har jeg drømt det tre nætter i træk, drømte om det idag da jeg tog en middags lur også 

Ja, men det er i ens tanker konstant. 

Anmeld

24. februar 2015

Kærlighediminmave

Mulle0802 skriver:

Ja, men det er i ens tanker konstant. 

Det synes jeg bare ikke fordi jeg nærmest har givet op  

Anmeld

24. februar 2015

FrkC

Jeg drømte at jeg var gravid natten inden jeg testede positivt på klinikken  Hepper på jer tøser 

Anmeld

24. februar 2015

Kærlighediminmave

FrkC skriver:

Jeg drømte at jeg var gravid natten inden jeg testede positivt på klinikken  Hepper på jer tøser 

Ork ja det er nok ikke derfor min cyklus er helt ude i hampen, fik min mens sidste uge efter en cyklus på 80 dage. Så graviditet gider jeg ikke engang tænke på hehe

Anmeld

24. februar 2015

S*DD

komnubaby skriver:

Jeg drømte en nat to forskellige drømme om storke. Jeg testede positivt halvanden uge efter. 

Anmeld

24. februar 2015

Kærlighediminmave

S*DD skriver:

Jeg drømte en nat to forskellige drømme om storke. Jeg testede positivt halvanden uge efter. 

Hehe hvor underligt storke har jeg godt nok ikke drømt om

Anmeld

24. februar 2015

biniek

Jeg har haft flere drømme om børn og graviditeter, dog alle før vi begynte at prøve.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.