Masser af plukveere - de værste af dem gør ret ondt, men jeg har ikke blærebetændelse som de tester for hver gang jeg nævner plukveerne
Vand i ben og fødder, arme og hænder - klart værst om aftenen, der skal jeg helst have benene op
Urolig nattesøvn - så sover højre arm og hånd, vender rund for at ligge på den anden side = smerter fra bæknet - 5/10 minutter senere venstre arm og hånd sover...
Svede-ture - har altid en ren bluse i tasken, for den jeg tager på når jeg skal afsted er med garanti gennemsvedt når jeg når frem hvis ikke jeg har en ekstra med - går i bad tre gange dagligt hvis jeg kan komme til det. - Og ih hvor er det svært at tage strømper og sko på efterhånden.
Ligament smerter - ekstra træls når de kommer samtidig med plukveere og ondt i bæknet - ekstra ekstra træls når det hele kommer på en af gåturene og der er min. 3 km hjem, men motion skulle jo være så sundt...
33+5 i dag. Tror bestem min lille baby er det hele værd når først han kommer ud, men storebror bliver han ikke de første 3-4 år.
Anmeld