Nu er det efterhånden nogle år siden, jeg var gravid... Hold da op nogle trælse graviditeter jeg gik igen... Jeg glædet mig alligevel til at møde guldklumperne, når de meldte deres ankomst... Det er tilbage i 2009 og 2011... 
Begge graviditeter var 100% ens, man siger graviditeter ikke er ens.. Det var de så i mit tilfælde..
Efter jeg havde testet positivt ved begge, blev jeg i begge graviditeter sygemeldt inden jeg var 10 uger henne.. Jeg kunne ikke passe mit job på nogen måder...
Lad mig sige det sådan, jeg boede nærmest på ved toiletkummen... Jeg kastede rigtig meget op i begge graviditeter, jeg alverdens midler for at dæmpe det, akupunktur, seaband, kvalmestillende piller og små måltider uden held.. Jeg gav det virkelig en chance for at håbe bare en af tingene virkede.. Men desværre nej..
Jeg overvejede i begge graviditeter at få en abort, tanken fløj igennem hovedet mange gange... Idag er jeg glad for at jeg fået mine to dejlige døtre... 
Hvis jeg ikke havde haft disse gener, så havde jeg fået nr. 3... Nr. 3 standser det os helt nu, da vi har en handicappet datter med psykisk/fysisk funktionnedsættelse og en hjerneskade, som er kommet mens jeg ventede hende..
Til TS: Du kan snart se målet... God bedring 
Anmeld