Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Isabella_mor skriver: Det vil jeg herne kunne men det er ikke let at finde babysitter til begge unger. så jeg tror vi gør det lørdag hvor jeg måske bare disker op med den store romantiske middag med rødvin og roser. Så er baby hjemme og storebror er hos sin moster på weekend
Det vil jeg herne kunne men det er ikke let at finde babysitter til begge unger. så jeg tror vi gør det lørdag hvor jeg måske bare disker op med den store romantiske middag med rødvin og roser. Så er baby hjemme og storebror er hos sin moster på weekend
Ja okay æv Fordi hold kæft vi nyder det også kommer lille pigen på weekend ved mormor og morfar så det er en gave der bliver ved med at give
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Isabella_mor skriver: min dejlige kæreste har fødselsdag om en lille uges tid! Og når jeg spørger ham hvad han ønsker sig, så siger han underbukser og sokker!! Så det kan han da godt få! Men hvilke !?? Hvad bruger jeres mænd af underbukser ? Jeg er så TRÆT af at se på min kæreste i slaskeunderhakkere. Så det skal være boxers som sidder godt til, og støtter løgposen osv og i må også gerne komme med andre inputs hvis i har en genial gaveidé
min dejlige kæreste har fødselsdag om en lille uges tid! Og når jeg spørger ham hvad han ønsker sig, så siger han underbukser og sokker!!
Så det kan han da godt få! Men hvilke !?? Hvad bruger jeres mænd af underbukser ? Jeg er så TRÆT af at se på min kæreste i slaskeunderhakkere. Så det skal være boxers som sidder godt til, og støtter løgposen osv
og i må også gerne komme med andre inputs hvis i har en genial gaveidé
Min mand har nogle af de her. De sidder godt til og de er lækre i stoffet
Calvin Klein boksere. De er mega lækre og bløde og min mand går ikke i andet
Eliza skriver: Faldt over den på fb forleden tror det er noget hjemmelaver
Faldt over den på fb forleden
tror det er noget hjemmelaver
Bjorn borg boksershorts er gode og fine
Min kæreste er glad for h&ms 3 for 120kr boxere :-D De støtter løgene og det hele. Før gik han også i slaske underhakkere, men nu er det kun h&ms der duer ;-)
Min mand bruger Bjorn borg boksershorts dem har han nok 99stykker af. Jeg synes de er farverige og altfor meget men ! Smag og behag! Jeg synes at Sloggi boxershorts er lækkert i kvaliteten også er de sort og hvide Jep jeg er kedelig! og ved at blive gammel.....
Jeg har lige foræret min kæreste en fire dages tur til Istanbul. Børnene blir passet så vi kan komme på kærestetur
Han blev 40 år så han skulle forkæles lidt
Björn Borg Elsker farverne og mønstrene. Han fik en gang et par fra en autist i familien som syntes de var geniale i fødselsdagsgave og foran var det en stor kæmpe abe med åben mund og bagpå dens røv med numsehul som så matchede min mands - de er heldigvis blevet slidt ihjel og smidt ud, men det tog fandme lang tid inden han ville skille dig af med dem Dog fandt vi dem begge lidt sjove (selvom vi legede at de var forfærdelige) især når han råbte ABEN KOMMER og jagtede mig rundt i huset til stor glæde for vores søn der syntes vi er godt tossede
dorthemus skriver: Jeg har lige foræret min kæreste en fire dages tur til Istanbul. Børnene blir passet så vi kan komme på kærestetur Han blev 40 år så han skulle forkæles lidt
Det gad jeg godt, men det er finanserme ikke til desværre. Vi har jo lige købt hus og der er en MASSE projekter der skal ordnes.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128