Fødselsdagsgave til manden i mit liv.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.040 visninger
18 svar
24 synes godt om
24. februar 2015

Isabella_mor

min dejlige kæreste har fødselsdag om en lille uges tid! Og når jeg spørger ham hvad han ønsker sig, så siger han underbukser og sokker!! 

Så det kan han da godt få! Men hvilke !?? Hvad bruger jeres mænd af underbukser ? Jeg er så TRÆT af at se på min kæreste i slaskeunderhakkere. Så det skal være boxers som sidder godt til, og støtter løgposen osv  

og i må også gerne komme med andre inputs hvis i har en genial gaveidé  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2015

Sprit25

Min mand og jeg har aftalt vi går ud og spiser hver gang til vores fødselsdag. En lækker restaurant også bliver lille pigen passet WIN WIN!

Anmeld

24. februar 2015

Stimap

Min kæreste er ret glad for sokker fra Tommy Hilfiger, de har både fede designs - men er også super bløde og behagelige... Underbukser er ofres fra Calvin klein.. De sidder i hvertfald godt til og støtter godt op 

Hvis han nu er til stand-up eller lign, kunne du undersøge om der kommer nogle show her i år, du kunne give billetter til - hvis det kunne være noget? 

Anmeld

24. februar 2015

Eliza

Til manden der har alt 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. februar 2015

Carina:-)

Eliza skriver:

Til manden der har alt 

Hvor har du fundet den?

Anmeld

24. februar 2015

HappyOne

Min kæreste bruger dem fra H&M, der er 3 i en pakke til 129,- 

De sidder super godt og støtter alle de gode steder  Efter han købte den første pakke, har han ikke gået i andet  

Anmeld

24. februar 2015

Isabella_mor

Sprit25 skriver:

Min mand og jeg har aftalt vi går ud og spiser hver gang til vores fødselsdag. En lækker restaurant også bliver lille pigen passet WIN WIN!

Det vil jeg herne kunne men det er ikke let at finde babysitter til begge unger. så jeg tror vi gør det lørdag hvor jeg måske bare disker op med den store romantiske middag med rødvin og roser. Så er baby hjemme og storebror er hos sin moster på weekend  

Anmeld

24. februar 2015

Isabella_mor

Eliza skriver:

Til manden der har alt 

Hahaha  I LOVE IT

Anmeld

24. februar 2015

Isabella_mor

Stimap skriver:

Min kæreste er ret glad for sokker fra Tommy Hilfiger, de har både fede designs - men er også super bløde og behagelige... Underbukser er ofres fra Calvin klein.. De sidder i hvertfald godt til og støtter godt op 

Hvis han nu er til stand-up eller lign, kunne du undersøge om der kommer nogle show her i år, du kunne give billetter til - hvis det kunne være noget? 

Tak for det  

Anmeld

24. februar 2015

Eliza

Carina:-) skriver:

Hvor har du fundet den?

Faldt over den på fb forleden 

tror det er noget hjemmelaver 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.