Graviditetsbukser??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2015

(august)

Første gang ca halvvejs men som en anden har skrevet leggings og strømpebukser er fantastiske. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2015

Bshizzle

Jeg troede selv at jeg ville hoppe i Graviditetsbukser, så skyndte mig at købe nogle ret hurtigt i min graviditet..

dét var bare spild af penge ! 

Jeg kunne stadig passe mine alm bukser og da jeg var omkring de 27 uger henne, da gik jeg over til Leggins i et nr større end hva jeg normalt brugte i tøj. 

Så faktisk ligger mine Graviditetsbukser pakket ned bagerst i mit Klædeskabe endnu  

Anmeld

24. februar 2015

babyprojekt

Hej alle. 

Hvornår hoppede I i graviditetsbukserne da I var førstegangsgravide? Er 9+0 i dag, og for at være helt ærlig syntes jeg det er begyndt at blive svært at knappe bukserne 

Jeg var i mine fra uge 9 til ca.  Uge 11 for så faldt den oppustet hed sig igen.  Men i uge 13 måtte jeg igen i dem og har ikke været af dem siden.  Er nu 16+0

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. februar 2015

Bb2015

SkalVæreMor2015 skriver:

Hej alle. 

Hvornår hoppede I i graviditetsbukserne da I var førstegangsgravide? Er 9+0 i dag, og for at være helt ærlig syntes jeg det er begyndt at blive svært at knappe bukserne 

Jeg købte nogle gamacher i størrelse m (er normalt s) som jeg gik med indtil maven var stor nok til at kunne holde på graviditetsbukser 

Gamacherne tog nok over omkring uge 14, måske lidt før og graviditetsbukserne tog over efter uge 20 så vidt jeg husker 

Anmeld

24. februar 2015

Emilie91

Jeg var omkring 15-16 uger henne da jeg hoppede i mine  

Jeg brugte også meget leggins og jeggins som nogen skriver. Men hvis du føler for at hoppe i dem nu så gør da det Jeg oplevede dog at de faldt ned hele tiden i starten fordi maven ikke holdte dem oppe. 

Men må dog sige at nu hvor man er længere henne så er gravidtetsbukser ikke særlig behagelige fordi de strammer sådan om maven. Så jeg bruger dem næsten ikke mere , kun når jeg skal ud blandt venner For de former jo maven meget fint og holder den poppede navle ind ... 

Anmeld

24. februar 2015

HappyOne

birthee skriver:

Det er det samme som mig - skal jeg veje dem, og se hvor meget porto bliver???

Kan du muligvis sætte billeder ind af det? Så jeg ved hvad jeg køber  

Anmeld

24. februar 2015

HappyOne

Bshizzle skriver:

Jeg troede selv at jeg ville hoppe i Graviditetsbukser, så skyndte mig at købe nogle ret hurtigt i min graviditet..

dét var bare spild af penge ! 

Jeg kunne stadig passe mine alm bukser og da jeg var omkring de 27 uger henne, da gik jeg over til Leggins i et nr større end hva jeg normalt brugte i tøj. 

Så faktisk ligger mine Graviditetsbukser pakket ned bagerst i mit Klædeskabe endnu  

Ja okay. Jeg har bare ikke gået med leggings i 8 år eller sådan noget, for går aldrig i nederdele og kjoler er kun om sommeren Men må jo fikse et eller andet sammen. Arbejder heldigvis i tøjbutik, så kan godt få graviditetsbukser billgere  

Anmeld

24. februar 2015

HappyOne

babyprojekt skriver:

Jeg var i mine fra uge 9 til ca.  Uge 11 for så faldt den oppustet hed sig igen.  Men i uge 13 måtte jeg igen i dem og har ikke været af dem siden.  Er nu 16+0

Ja det er jo sindsygt hvor oppustet man bliver tror godt min mave kan ligne din om aftenen, men om morgenen falder den lidt igen Så om dagen kan jeg ligne en der er begyndt at blive småbuttet og om aftenen ligner jeg en gravid der er halvvejs Tak for svar

Anmeld

24. februar 2015

minførste

SkalVæreMor2015 skriver:

Hej alle. 

Jeg var omkring uge 7 da mine bukser ikke behagelige mere. Jeg købte nogle graviditetsbukser, alm talje med elastik i siderne, i h og m og røg så over i de "alm" med stof op om maven omkring uge 18.

og de sidste par uger har det så heddet graviditets-kjoler og nederdele og er uge 33+ nu 

Anmeld

24. februar 2015

Millz81

Jeg tror jeg var omkring uge 12 da jeg købte de første ventebukser. Har 2 nu og ellers bruger jeg leggings (er 20+4) og så har jeg købt nogle enkelte graviditetskjoler til når jeg bliver lidt større

Jeg købte egentlig mest ventebukser og venteleggings, fordi jeg ikke fik den der kuglemave som jeg håbede på, og alm busker og leggins gik lige til den lille delle på maven og det ser bare ikke så pænt ud som når man får en stor mave i ventebukser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.