Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej alle.
Hvornår hoppede I i graviditetsbukserne da I var førstegangsgravide? Er 9+0 i dag, og for at være helt ærlig syntes jeg det er begyndt at blive svært at knappe bukserne
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Første gang var jeg 15+ et eller andet.
Andn gang var jeg 20+ et eller andet. Vh stine
SkalVæreMor2015 skriver: Hej alle. Hvornår hoppede I i graviditetsbukserne da I var førstegangsgravide? Er 9+0 i dag, og for at være helt ærlig syntes jeg det er begyndt at blive svært at knappe bukserne
Jeg var ikke ret langt henne da jeg hoppede i graviditetsbukserne, men det var mest fordi alle mine normale bukser revnede med få dages mellemrum og jeg var en ludfattig studerende
StineW79 skriver: Første gang var jeg 15+ et eller andet. Andn gang var jeg 20+ et eller andet. Vh stine
Ja der er jo noget tid til Må få købt mig et par, er hoppet over i joggingbukser i dag
MummiT skriver: Jeg var ikke ret langt henne da jeg hoppede i graviditetsbukserne, men det var mest fordi alle mine normale bukser revnede med få dages mellemrum og jeg var en ludfattig studerende
Ja okay, jeg er hoppet over i joggingbukserne, men, bliver nok nød til at investerer i et par graviditetsbukser inden længe
Mine bedste venner blev leggings
hoppede i graviditetsbukser omkring halvvejs. Men det bedste og rareste forblev de leggings
SkalVæreMor2015 skriver: Ja der er jo noget tid til Må få købt mig et par, er hoppet over i joggingbukser i dag
Hvad str bruger du???? Jeg har nogle bukser og et par leggings, der alligevel skulle til genbrug - dem må du da godt få mod betaling af porto og emballage til forsendelse...
SDD skriver: Mine bedste venner blev leggings hoppede i graviditetsbukser omkring halvvejs. Men det bedste og rareste forblev de leggings
Det var da en fantasktisk idé
birthee skriver: Hvad str bruger du???? Jeg har nogle bukser og et par leggings, der alligevel skulle til genbrug - dem må du da godt få mod betaling af porto og emballage til forsendelse...
Jeg bruger str. 40. Sviger imellem M/L
SkalVæreMor2015 skriver: Jeg bruger str. 40. Sviger imellem M/L
Det er det samme som mig - skal jeg veje dem, og se hvor meget porto bliver???
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128