Graviditetsbukser??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.284 visninger
20 svar
4 synes godt om
23. februar 2015

HappyOne

Hej alle. 

Hvornår hoppede I i graviditetsbukserne da I var førstegangsgravide? Er 9+0 i dag, og for at være helt ærlig syntes jeg det er begyndt at blive svært at knappe bukserne 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79

Første gang var jeg 15+ et eller andet.

Andn gang var jeg 20+ et eller andet. Vh stine

Anmeld

23. februar 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
SkalVæreMor2015 skriver:

Hej alle. 

Hvornår hoppede I i graviditetsbukserne da I var førstegangsgravide? Er 9+0 i dag, og for at være helt ærlig syntes jeg det er begyndt at blive svært at knappe bukserne 

Jeg var ikke ret langt henne da jeg hoppede i graviditetsbukserne, men det var mest fordi alle mine normale bukser revnede med få dages mellemrum og jeg var en ludfattig studerende 

Anmeld

23. februar 2015

HappyOne

StineW79 skriver:

Første gang var jeg 15+ et eller andet.

Andn gang var jeg 20+ et eller andet. Vh stine

Ja der er jo noget tid til  Må få købt mig et par, er hoppet over i joggingbukser i dag 

Anmeld

23. februar 2015

HappyOne

MummiT skriver:

Jeg var ikke ret langt henne da jeg hoppede i graviditetsbukserne, men det var mest fordi alle mine normale bukser revnede med få dages mellemrum og jeg var en ludfattig studerende 

Ja okay, jeg er hoppet over i joggingbukserne, men, bliver nok nød til at investerer i et par graviditetsbukser inden længe

Anmeld

23. februar 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Mine bedste venner blev leggings 

hoppede i graviditetsbukser omkring halvvejs.  Men det bedste og rareste forblev de leggings 

Anmeld

23. februar 2015

birthee

SkalVæreMor2015 skriver:

Ja der er jo noget tid til  Må få købt mig et par, er hoppet over i joggingbukser i dag 

Hvad str bruger du???? Jeg har nogle bukser og et par leggings, der alligevel skulle til genbrug - dem må du da godt få mod betaling af porto og emballage til forsendelse...

Anmeld

23. februar 2015

HappyOne

SDD skriver:

Mine bedste venner blev leggings 

hoppede i graviditetsbukser omkring halvvejs.  Men det bedste og rareste forblev de leggings 

Det var da en fantasktisk idé

Anmeld

23. februar 2015

HappyOne

birthee skriver:

Hvad str bruger du???? Jeg har nogle bukser og et par leggings, der alligevel skulle til genbrug - dem må du da godt få mod betaling af porto og emballage til forsendelse...

Jeg bruger str. 40. Sviger imellem M/L  

Anmeld

24. februar 2015

birthee

SkalVæreMor2015 skriver:

Jeg bruger str. 40. Sviger imellem M/L  

Det er det samme som mig - skal jeg veje dem, og se hvor meget porto bliver???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.