Bolig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2015

Anonym trådstarter

SkalVæreMor2015 skriver:

Har du kigget inde på boligportalen og sådan nogle sider? Det er bedere at du venter til du har penge/budget til det. Hellere at dig og din mor lærer at enes, end at du ikke har råd til mad til dit barn. 

Tag dig eventuelt en snak med din mor om hvad der gør i ikke snakker ordenligt sammen, og kig på forskellige sider på nettet omkring bolig. 

Prv at skriv din max. husleje ned, så vil jeg da lige se om jeg kan hjælpe, og også gerne hvor i landet  

Har kigget der er intet. Det koster endnu mere end 7400.- men det er også omkring København 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2015

HappyOne

Anonym skriver:

Har kigget der er intet. Det koster endnu mere end 7400.- men det er også omkring København 

Ja det er dyrt der ovre. Det er ikke en mulighed at finde noget ude for byen? Og så i kunne bruge noget offentlig transport, hvis ikke i har bil? 

Jeg flytter her i weekenden, vi flytter i rækkehus på 115 kvm, til 5100 inkl. forbrug. En 4-værelses bolig. Så der er stor forskel på hvor man bor. 

Anmeld

23. februar 2015

lineog4

Anonym skriver:

Det er dyrt i og omkring København, men måske du skulle udvide radius - ved godt du er afhængig af din elevplads men det offentlige er jo heldigvis fornuftigt i det meste s-togs nettet. Og så tænker jeg at siden du er under uddannelse ville et kollegie/ungdomsbolig jo også være en mulighed og de er da en del billigere. Og ja måske acceptere det hedder en 1 værelses til du har fået din uddannelse - kan man jo selvom det blover trangt. Vi levede 3 i en toværelses på 56 kvm og jo det var trangt men den kostede så tilgengæld kun 2400 på Amager.

Anmeld

23. februar 2015

HappyOne

http://www.boligportal.dk/lejebolig/2_v%C3%A6relses_lejlighed_Kongens_Lyngby_2161099.html 

Hvad siger du til sådan noget? En sovesofa i stuen og et værelse til dit barn  

Anmeld

23. februar 2015

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Anonym skriver:

Det en 3 værelse. Men problemet er desværre min mor og mig ikke kan ordentlig sammen. Så skal bare have noget at bo i 

hvad med kollegie mens du er under uddannelse???

Anmeld

23. februar 2015

TNBC

Anonym skriver:

Hvad pokker gør jeg lige har fået tilbudt en bolig til min søn og mig, men den koster så også lige 7400kr om måneden. Og jeg er på elevløn og får kun lige omkring 7500 udbetalt men kan bare heller ikke blive boende hos min mor med min søn. Til jeg er færdig 

Enten må du udvide eller se på kollegieværelse? 

Eller 1værelses? 

Det kan godt være at du ikke kan med din mor, men jeg ville prøve at komme ud af det med hende, end at jeg lever for 100kr om måneden til mig og mit barn.

Anmeld

23. februar 2015

sne190810

Jeg har netop opsagt min lejlighed på Nørrebro. 

Den kostede 7100 kr incl vand/varme, kabeltv, for 68 km2 (2værelset). 

Jeg boede der mens jeg læste, og fik derfor en god boligstøtte da jo var på SU (8.300 kr/mdr.)

Ja, det er mange penge men det er hvad det koster hvis man vil bo i byen :-) Du finder det ikke særlig meget billigere herinde, medmindre du køber en andel/ejerlejlighed. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.