Bolig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

734 visninger
16 svar
5 synes godt om
23. februar 2015

Anonym trådstarter

Hvad pokker gør jeg lige har fået tilbudt en bolig til min søn og mig, men den koster så også lige 7400kr om måneden. Og jeg er på elevløn og får kun lige omkring 7500 udbetalt men kan bare heller ikke blive boende hos min mor med min søn. Til jeg er færdig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2015

hesøth

Anonym skriver:

Hvad pokker gør jeg lige har fået tilbudt en bolig til min søn og mig, men den koster så også lige 7400kr om måneden. Og jeg er på elevløn og får kun lige omkring 7500 udbetalt men kan bare heller ikke blive boende hos min mor med min søn. Til jeg er færdig 

Du må da bare vente til der dukker noget billigere op.......

Anmeld

23. februar 2015

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Du er nødt til at vente til du har råd til den bolig du får tilbudt...

Det var en ret høj husleje hvis det bare er en 2-værelses lejlighed....

Anmeld

23. februar 2015

Anonym trådstarter

Wampires skriver:

Du er nødt til at vente til du har råd til den bolig du får tilbudt...

Det var en ret høj husleje hvis det bare er en 2-værelses lejlighed....

Det en 3 værelse. Men problemet er desværre min mor og mig ikke kan ordentlig sammen. Så skal bare have noget at bo i 

Anmeld

23. februar 2015

Anonym trådstarter

hesøth skriver:

Du må da bare vente til der dukker noget billigere op.......

Ja det er nemmere sagt end gjort da jeg ikke kan sammen med min mor mere 

Anmeld

23. februar 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB

Hvad med boligsikring?

Anmeld

23. februar 2015

SandraXOXO

Du må vente og håbe noget billigere dukker op. Tror du skyder dig selv i foden ved at sige ja til en lejlighed du godt ved er for dyr. Men kan godt forstå du vil flytte, jeg ville få spat hvis jeg var tvunget til at bo sammen med min mor. 

Anmeld

23. februar 2015

Pikku Myy

ES90 skriver:

Hvad med boligsikring?

Jeg tror det er noget med at der gælder særlige forhold hvis huslejen udgør mere end halvdelen af indtægten, så måske kan hun ikke ...

Anmeld

23. februar 2015

April-baby

Det var dyrt! Vi skal give 6000 for alt i måneden i et hus.

Anmeld

23. februar 2015

HappyOne

Anonym skriver:

Har du kigget inde på boligportalen og sådan nogle sider? Det er bedere at du venter til du har penge/budget til det. Hellere at dig og din mor lærer at enes, end at du ikke har råd til mad til dit barn. 

Tag dig eventuelt en snak med din mor om hvad der gør i ikke snakker ordenligt sammen, og kig på forskellige sider på nettet omkring bolig. 

Prv at skriv din max. husleje ned, så vil jeg da lige se om jeg kan hjælpe, og også gerne hvor i landet  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.