Ingen komælk til babyer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2015

Stumpen

Jeg undre mig blot, for MME er lavet på komælk - tilsat masser af mineraler og vitaminer, men proteinerne bliver ikke nedbrudt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2015

anynom

Sprit25 skriver:

Ej hvad er du nu galt med komælk?

Listen er lang, der findes efterhånden en del videnskabelige undersøgelser, som viser at vi ikke har så godt af det. Prøv at søge på google - evt se nogle dokumentarer, der er flest amerikanske dog, men køerne er jo ens uanset hvor de befinder sig  

Anmeld

23. februar 2015

Sprit25

JulieWH skriver:

Listen er lang, der findes efterhånden en del videnskabelige undersøgelser, som viser at vi ikke har så godt af det. Prøv at søge på google - evt se nogle dokumentarer, der er flest amerikanske dog, men køerne er jo ens uanset hvor de befinder sig  

Det første jeg fandt var kræftfremkalden. Men at klø sig selv i røven giver det samme. 

Anmeld

23. februar 2015

anynom

Sprit25 skriver:

Det første jeg fandt var kræftfremkalden. Men at klø sig selv i røven giver det samme. 

Anmeld

23. februar 2015

TNBC

MoarHvidovre skriver:

Så har sundhedsstyrelsen lavet om I deres anfalinger af bla. ingen komælk til babyer

http://ekstrabladet.dk/kup/sundhed/sundhedsstyrelsen-slut-med-komaelk-til-babyer/5454151

Her får dd komælk fra de er 13måneder(den lille har dog stjålet den stores flaske og drukket af den) hvad jeg selv vil gøre med mine børn ved jeg ik. Men hvad skade r det at de får et lille glas mælk en gang imellem? 

Nogen siger at det er dårligt for alle, men det står sku på min liste med ting jeg skal drikke, min diæt(ikke i danmark,  men køer er vel det samme) så jeg drikker det og jeg har ikke tænkt mig at stoppe.

Anmeld

23. februar 2015

Sprit25

JulieWH skriver:

Jeg spørger i ramme alvor. Hvad andet end kræft kan det give? Fordi alt idag giver sgu kræft

Anmeld

23. februar 2015

flowerpot3

Ej hvad er du nu galt med komælk?

Komælken indeholder rigtig mange proteiner (sammenlignet med modermælk) og forskning viser at der er en sammenhæng mellem proteinrig kost hos spædbørn og udvikling af overvægt senere i livet. Udover det har forkerer opdaget at mælk kan forårsage mikroblødninger i spædbørnenes tarme hvilket er hellere ikke hensigtsmæssigt. Disse to skulle, som jeg har forstået det, være hovedårsagerne til de ændrede kostanbefalinger.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.