Sommerbørn - korte ærmer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2015

et-ønske

Miss BananaHammock skriver:

Nu kommer der lige en masse indlæg fra mig omkring tøj til vores små drenge, men da Alexander er et vinterbarn, så er jeg sådan i tvivl om hvad sommerbørn har på? Jeg har termin i starten af juli.

Har de ikke stadig ofte langærmer også kun et lag? 

Jeg kan huske at Alexander sjældent havde korteærme, selvom han var 6 mdr. den første sommer. 

Jeg har også et december barn og så tvillingerne fra maj 14 hold nu op i den hede - vi havde købt ALT for meget tøj og fik ikke rigtig brugt det! De havde nærmest kun body'er på hele tiden de første måneder af deres liv.

derudover så ved jeg ikke om du har forsøgt at læse dig til hvor meget du skal købe ind til tvillinger?! Men jeg kunne have nøjes med det halve af tøj, stofbleer mv - så hvis jeg kunne gøre det om, havde jeg sparret pengene op og købt lidt når de er kommet til verden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2015

Miss BananaHammock

et-ønske skriver:

Jeg har også et december barn og så tvillingerne fra maj 14 hold nu op i den hede - vi havde købt ALT for meget tøj og fik ikke rigtig brugt det! De havde nærmest kun body'er på hele tiden de første måneder af deres liv.

derudover så ved jeg ikke om du har forsøgt at læse dig til hvor meget du skal købe ind til tvillinger?! Men jeg kunne have nøjes med det halve af tøj, stofbleer mv - så hvis jeg kunne gøre det om, havde jeg sparret pengene op og købt lidt når de er kommet til verden

Jeg havde egentlig bare tænkt mig at supplere til hvad vi har i forvejen, da jeg købte rigeligt sidste gang!  Men har intet i str. 50, så måske bare lidt bodyer og enkelte langærmet tynde trøjer så er vi kørende. 

Anmeld

22. februar 2015

Papillon

MummiT skriver:

Min datter var næsten 2 mdr før hun havde noget som helst tøj på i mere end 1 time ad gangen. - Hun er fra d. 4/7. Og så havde hun en stofble eller et tyndt tæppe på i barnevognen og når hun skulle sove. Fik hun mere på begyndte hun at kampsvede og skrige ulykkeligt fordi hun blev så varm. Hun er så også en varm pige, og har gennem hele vinteren kun haft 1 lag tøj på. På meget kolde dage har det evt været uld, men hun sveder hvis hun får mere end 1 lag på. 

Præcis det samme her! 

Anmeld

22. februar 2015

vitapigen

Min søn fra juni kom hjem i 27 graders varme og der havde han bare en heldragt på med lange ærmer og ben... Og ellers havde han mest bare en langærmet body og sokker på da jeg ofte svøbte ham i dynen...

Anmeld

23. februar 2015

jenny4

Min sundhedsplejerske fortalte at vi mødre har en tendens til at give for meget tøj på. Babyer kan ikke selv regulere temperaturen, så det er vigtigt ikke at give dem for meget på.

med andre ord - køb ikke for meget ��

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.