Sommerbørn - korte ærmer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.525 visninger
14 svar
25 synes godt om
22. februar 2015

Miss BananaHammock

Nu kommer der lige en masse indlæg fra mig omkring tøj til vores små drenge, men da Alexander er et vinterbarn, så er jeg sådan i tvivl om hvad sommerbørn har på? Jeg har termin i starten af juli.

Har de ikke stadig ofte langærmer også kun et lag? 

Jeg kan huske at Alexander sjældent havde korteærme, selvom han var 6 mdr. den første sommer. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2015

De3Guldklumper

Jeg har selv 3 vinterbørn men jeg tænker at et lille spædbarn/spædbørn skal have en langærmet body og strømpebukser/tynd bomuldbuks på hen over sommeren - medmindre varmen er så ulidelig at de ikke kan have noget på

Anmeld

22. februar 2015

Miss BananaHammock

De3Guldklumper skriver:

Jeg har selv 3 vinterbørn men jeg tænker at et lille spædbarn/spædbørn skal have en langærmet body og strømpebukser/tynd bomuldbuks på hen over sommeren - medmindre varmen er så ulidelig at de ikke kan have noget på

Det var også min tanken. Altså noget luftigt, men stadig som dækker kroppen da de lægger stille! 

Anmeld

22. februar 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Miss BananaHammock skriver:

Nu kommer der lige en masse indlæg fra mig omkring tøj til vores små drenge, men da Alexander er et vinterbarn, så er jeg sådan i tvivl om hvad sommerbørn har på? Jeg har termin i starten af juli.

Jeg kan huske at Alexander sjældent havde korteærme, selvom han var 6 mdr. den første sommer. 

Min datter var næsten 2 mdr før hun havde noget som helst tøj på i mere end 1 time ad gangen. - Hun er fra d. 4/7. Og så havde hun en stofble eller et tyndt tæppe på i barnevognen og når hun skulle sove. Fik hun mere på begyndte hun at kampsvede og skrige ulykkeligt fordi hun blev så varm. Hun er så også en varm pige, og har gennem hele vinteren kun haft 1 lag tøj på. På meget kolde dage har det evt været uld, men hun sveder hvis hun får mere end 1 lag på. 

Anmeld

22. februar 2015

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Miss BananaHammock skriver:

Min lille sommerdreng brugte kun kortærmede og strømper og selvfølgelig et par tynde bukser de kølige dage. Om aftenen en lille cardigan og bomuldhjelm hvis vi skulle ud og trille barnevogn 

Anmeld

22. februar 2015

L&V

Min søn er fra juli og han havde stort swt bare ble på og hvis han endeligt havde noget på var det en kortærmet body. Ham kamp svedte.

Anmeld

22. februar 2015

Babilooo

Jeg brugte kortærmede bodyer og sokker evt en tynd buks. Min søn er fra slut juni og der var 28-35 grader. De steger i langærmede.

hvis behovet er der kan man give en langærmet bluse på.

Anmeld

22. februar 2015

Masig

Som de fleste andre skriver. Vores dreng er fra 18. Juli og han havde kun ble på i løbet af dagen, evt en kortærmet body eller en stofble over sig... men ellers intet...

Anmeld

22. februar 2015

NasimG

Jeg født også en lille sommer pige sidste sommer og jeg fortryder at jeg havde købt så meget tøj til hende fordi hun havde bare ble på mest af tiden og kort ærmet body. 

Anmeld

22. februar 2015

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

Min mindste er fra juni og han brugte de langærmede fra hm med skrå knaplukning og tynde bukser.. Han var og lille og tynd.. Synes de små sæt med body og bukser man kan få i hm er gode tynde.. Enkelte dage havde han da også en kortærmet body på men han lå aldrig bare i ble

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.