En om skæg :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2015

modesty

Jeg elsker fuldskæg. Det skal ikke være for kort, for så stikker stubbene, men den helt rigtige længde dejligt, blødt skæg, uhm. Dog IKKE moderigtigt hipsterskæg, det synes jeg sjovt nok er enormt umaskulint. Fordi det bliver en mode-ting.

Jeg kan generelt godt lide behårede mænd.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2015

Sissel

Jeg kan godt lide rigtige mænd og for mig er en rigtig mand, en med skæg og kropsbehåringen.. TOTAL turnoff hvis han barberer sig skaldet div steder.. Men synes dog ikke sådan noget langt hulemands skæg er særlig lækkert.. 

Anmeld

22. februar 2015

ErDetSnartNU

Jeg synes, at langt de fleste mænd er lækrest med et "three day beard" 

Anmeld

22. februar 2015

Carina:-)

Uden - Og heldigvis er manden enig 

Anmeld

22. februar 2015

Maja88

Kommer an på manden

Anmeld

22. februar 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Jeg kan rigtig godt lide sådan et pænt, velholdt fuldskæg. Men min egen kæreste han skal altså helst rage det af! Han kan nemlig ikke få sådan et pænt skæg, men et lille fimset overskæg og hagedusk. Nej tak 

Anmeld

22. februar 2015

L&V

• En mellem ting mellem stubbe og skæg. Helt barberet er for drenget og pænt efter mon smag

Anmeld

22. februar 2015

Stimap

Anna2706 skriver:

En for sjov afstemningen om skæg  Selv er jeg helt tosset med skæg og synes det er meget tiltrækkende på en mand 

Jeg er helt enig med dig 

JA TAK til skæg! Jeg synes det er SÅ sexet!  Hvis han vel og mærke kan "lave" et flot skæg.. Der er også nogle der bare ikke kan gro et pænt skæg..

Anmeld

22. februar 2015

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Jeg ville helst at han var glatbarberet hele tiden men det kan hans hud ikke tåle...

Så jeg accepterer han har skæg til en bestemt længde og så barberer han af og lader det vokse forfra

Det har også gjort at skægget kun vokser dertil og faktisk er superblødt at røre ved

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.