En om skæg :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Skal mænd have skæg eller skal de være barberet

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.333 visninger
18 svar
7 synes godt om
22. februar 2015

Anna2706

En for sjov afstemningen om skæg  Selv er jeg helt tosset med skæg og synes det er meget tiltrækkende på en mand 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2015

MorTil4<3

Anna2706 skriver:

En for sjov afstemningen om skæg  Selv er jeg helt tosset med skæg og synes det er meget tiltrækkende på en mand 

hihi meget skæg afstemning 

mennn nope, der skal helst intet være hehe, jeg er meget følsom med min hud omkring munden, så hvis jeg kyser en skægget mand så slår jeg sådan ud, bare min far lige har givet et kindkys kan jeg mærke det flere timer efter hvor skægget har rørt . . 

så har heldigvis en mand som ikke selv vil have da det vokser på kryds og tværs på ham hihi 

Anmeld

22. februar 2015

Lomm

Profilbillede for Lomm

Min mand har altid haft skæg, i starten "over og underskæg". Fik ham efter nogle år lokket til at barbere det af, men det så da bare helt forkert id, så det har været der siden, og der er kommet mere til så han nu har næsten fuldskæg. Og det klæder ham bare så meget (ikke at han er grim og skal skjule noget )

Synes også skæg klæder mænd, dog skal det være sognieret, og ikke sådan nogle hulemandsagtigt noget.

Anmeld

22. februar 2015

Sprit25

Jeg er så til hulemands hipster skæg og hår på brystet!! også helst kronraget<3 

Anmeld

22. februar 2015

Kløver

Anna2706 skriver:

Synes det kommer an på manden  

min mand ser bedst ud uden, mens andre mænd ser bedst ud med  

Anmeld

22. februar 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79

Helt klart med! Min kærste har et trimmet fuldskæg.

I starten af vores forhold var han altid glat barberet, men heldigvis ku han godt selv se at han ser meget bedre ud med skæg, så det har han haft de sidste 12 år. Vh stine

Anmeld

22. februar 2015

Princesspigen

Jeg har stemt blankt da jeg er lidt i et "dilemma" 

jeg kan ikke fordrage skæg, det der med at kysse en skægget mand, puha.. Det kradser stikker og til tider sidder der mad i skægget på mænd.. 

Men sjovt nok har jeg en kæreste med et halv stort rødt skæg.. 

Af personlige årsager fra hans side, fjerner han håret på hoved med skraber.. Så kompenserer han lidt for det ved at have skæg.. Men der ud over så ser han bare underlig ud når han fjerner skægget helt, han får en held underlig hoved form.. Det ser bare helt forkert ud.. 

Så manden i mit liv har skæg.. 

Men okay, jeg kan ik fordrage skaldede fyre, skæg eller tungepiercinger.. Sjovt nok har han alle 3 dele 

Anmeld

22. februar 2015

Sprit25

Princesspigen skriver:

Jeg har stemt blankt da jeg er lidt i et "dilemma" 

jeg kan ikke fordrage skæg, det der med at kysse en skægget mand, puha.. Det kradser stikker og til tider sidder der mad i skægget på mænd.. 

Men sjovt nok har jeg en kæreste med et halv stort rødt skæg.. 

Af personlige årsager fra hans side, fjerner han håret på hoved med skraber.. Så kompenserer han lidt for det ved at have skæg.. Men der ud over så ser han bare underlig ud når han fjerner skægget helt, han får en held underlig hoved form.. Det ser bare helt forkert ud.. 

Så manden i mit liv har skæg.. 

Men okay, jeg kan ik fordrage skaldede fyre, skæg eller tungepiercinger.. Sjovt nok har han alle 3 dele 

Jeg har også altid sagt: jeg skulle have en høj, ikke rygende fyr som absolut ikke skulle være kok. 

Så mødte jeg min kæreste

Anmeld

22. februar 2015

lineog4

Jeg synes skæg ser pænt ud på den frække måde, men men men men....

Jeg husker så tydeligt min far der lige havde taget en tår øl og ville have et kys og alt vendte sig inde i mig - ølskummet der sad i overskægget adrr... Eller når han havde spist suppe og det havde dryppet 

Så pænt men totalt turn off for mig hvis jeg får det billede i hovedet.

Anmeld

22. februar 2015

fo82

Hm... Trimmet kort skæg kan jeg leve med (min kæreste ligner en bette knejt uden) - men bliver det for langt bliver han sendt på badeværelset med trimmeren :-P

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.